Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bundy: Skjep deg. Man går ikke rundt å kaller idiot, folk som har fått warning for det...

Mulig det var ironi?

 

Nå har jeg kranglet med bestevenninnen min. Hun er et gigantisk skolelys, og begynner å provoserere og mobbe meg fordi jeg ikke gjør så mye lekser som hun gjør. Patetisk...

 

Edit: Sjekket hvor mange innlegg jeg har her i S04, og det viste seg at det var 6.

Bundy har 83! Beskylder dere meg for å spamme? Hæ?

 

:p

Jeg nei?

Dere=flertall Bundy. ;)

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Nå har jeg kranglet med bestevenninnen min. Hun er et gigantisk skolelys, og begynner å provoserere og mobbe meg fordi jeg ikke gjør så mye lekser som hun gjør. Patetisk...

Kanske det dummeste da. En fyr i klassen sa til meg helt ærlig at han er glad for at han ikke er så slapp med lekser som meg. Uansett kommer vi begge til å begynne på samme vidregående skole hvor alle karakterene på ungdomsskolen er slettet. :D (Vi vet at vi kommer inn uansett.)

Lenke til kommentar
Det var en spøk. Siden han får oppgradert linja si.

OG jeg fikk oppgradering for lenge siden som jeg  ikke har sett noe av..

Og flere folk får oppgradering men ikke jeg.. :(

Blah, du har bredbånd som ikke har kvote så slutt å whine :mad:

Tror jeg traff en ømt punkt nå jeg..:p<---SPØK!

 

 

 

Anyway. Meste jeg har fått er 100KB ned på en lovelig -linux-distro via bittorrent..

Så føler jeg har litt jævlig linje..

Lenke til kommentar

Fjortissfyll er helt idiotisk... Husk at det er en grunn til at aldersgrensen er satt til 18 år.

 

Jeg kan ikke hindre deg i å drikke, men ikke dra på fest bare for å drikke. Drar du på fest for å ha det gøy, så gjør det. Da kan du gjerne drikke også, men husk at helgefyll er noe av det værste du kan gjøre med kroppen din.

 

-------

Folkens, har dere lagt merke til at siden SO4 har blitt innført har jeg postet lengre og mer meningsfylte innlegg?;)

Lenke til kommentar
Er 15 en passlig alder og begynne og drikke på? Noen tips til første gang ute?

Ingenting er som fjortisfylla :wee:

 

Neida, fra spøk til kanon. Drikk med måte. Ikke styrt og miks alt og være tøffeste gutten fordi du tåler mest, men drikk litt og kjenn at det virker. Og før du legger deg så drikk vann =)

Lenke til kommentar

15 er en fin alder synes jeg. men det er jo ikke lovlig da. ;)

 

tips til første gang, ikke drikk for mye, drikk noe du liker og ikke gjør det i full offentlighet ettersom sjangsen for å drite seg ut er stor.

 

husk og drikk mye vann før du legger deg, og gjerne spis en liten bit også. å for all del ikke legg deg på stigende rus, da får du skallbank from hell dagen derpå. så med andre ord ikke drikk til du slokner.

Lenke til kommentar
Folkens, har dere lagt merke til at siden SO4 har blitt innført har jeg postet lengre og mer meningsfylte innlegg?;)

Vil du ha en blomster for det med det samme?

 

Har sittet lenge nå å pratet med michal (amerikaner som har lært seg norsk via IRC/MSN osv). En artig skrue som trur deg med at han skal voldta deg hvert min eller så :p

Lenke til kommentar
Ja!! La oss skryte av oppgraderingene og hastighetene på linjene våre folkens!!

 

:roll:

Ja.. så meningsfullt du poster :roll:

 

Kan ikke se skrytet du snakker om. Kan heller ikke se at det er noe å himle på øynene over at det konstateres at linjer blir oppgradert - Det vil påvirke de fleste her.

Lenke til kommentar
Folkens, har dere lagt merke til at siden SO4 har blitt innført har jeg postet lengre og mer meningsfylte innlegg?;)

Vil du ha en blomster for det med det samme?

 

Har sittet lenge nå å pratet med michal (amerikaner som har lært seg norsk via IRC/MSN osv). En artig skrue som trur deg med at han skal voldta deg hvert min eller så :p

Spør han om en annen galning kan få MSN hans :p

Seriøst.. :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...