Skurupu Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 On-topic: jeg er særs drita. vennegjengen min er svært sultne så jeg stelte meg i taxi-kø. når jeg endelig kom igjenom fikk jeg vite at jeg hadde stilt meg i ØVRE romerike taxi-kø- og jeg måtte egentli stille meg i nedre romerike taxi-kø. nå bruker jeg hudtrlrfonrn til hosten fordi jeg brukte 150 spenn på å stå i kø med mobilen. Det er jævlig irriiterende, og jeg er jævlig tom på kortet mitt. Heldigviss sa vennene minw at de skulle være med å betale de 150 kronene det kostet meg å stå i feil kø. PS: jeg har stått i kø så lenge det tok meg å skrive dette innlegge (15 min +) Lenke til kommentar
smetho Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Mirann får seg noe tipper jeg....You lucky bastard. 5365522[/snapback] Ikke faen, ikke i den drita formen hun er i :!: Eller, spørs om hun klarer å overbevise skikkelig... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Det er jo derfor folk får seg idag da... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Mirann får seg noe tipper jeg....You lucky bastard. Men men. Nå begynner klokka å nærme seg 4. Det er nå jeg skal svippe nedom feststedene, plukke opp noe damer, for å gå hjem med de. 5365522[/snapback] Jeg er jomfru. Ikke noe sex før ekteskap! GODT NYTT ÅR! Endret 1. januar 2006 av Mirann Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Mirann får seg noe tipper jeg....You lucky bastard. Men men. Nå begynner klokka å nærme seg 4. Det er nå jeg skal svippe nedom feststedene, plukke opp noe damer, for å gå hjem med de. 5365522[/snapback] Jeg er jomfru. Ikke noe sex før ekteskap! GODT NYTT ÅR! 5365540[/snapback] Det skarru få emg til å trop? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Støtter deg på den Mirann. Når jeg finner meg ei som faktisk er villig til å gifte seg med meg skal hu få litt morro. *Gå tilbake til depping* *Ikke svar:"Faen Rxj0n. Du er så jævla taper. Jeg er konge og du er bæsj" Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Faen Rxj0n. Du er så jævla tapper. Jeg er konge og du er bæst Nattesøvnen er berget, katten kom omsider hjem etter alle rakettene Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 derka derka, mohammed jihad:P Jeeejeee, da var også jeg hjemme igjen. I dag har jeg spist og drukket som en helt. Hoho, happy new year people;) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Støtter deg på den Mirann. Når jeg finner meg ei som faktisk er villig til å gifte seg med meg skal hu få litt morro. *Gå tilbake til depping* *Ikke svar:"Faen Rxj0n. Du er så jævla taper. Jeg er konge og du er bæsj" 5365544[/snapback] Du er bæsjP=P jekek sova np sksjene? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Takk for støtten. Skal huske det til neste poll om årets OT bruker Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Mirann får seg noe tipper jeg....You lucky bastard. 5365522[/snapback] Ikke faen, ikke i den drita formen hun er i :!: Eller, spørs om hun klarer å overbevise skikkelig... 5365537[/snapback] Jeg er ikke drita... I forhold til deg Hikka, så er jeg klin edru Støtter deg på den Mirann. Når jeg finner meg ei som faktisk er villig til å gifte seg med meg skal hu få litt morro. *Gå tilbake til depping* *Ikke svar:"Faen Rxj0n. Du er så jævla taper. Jeg er konge og du er bæsj" 5365544[/snapback] Takk! Vi er tross alt best Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Takk for støtten. Skal huske det til neste poll om årets OT bruker 5365554[/snapback] jeg er full.. iok sp sånn. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 jeg er full.. iok sp sånn. 5365559[/snapback] Det er du og smetho som er fulle her i kveld Lenke til kommentar
smetho Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Mirann får seg noe tipper jeg....You lucky bastard. 5365522[/snapback] Ikke faen, ikke i den drita formen hun er i :!: Eller, spørs om hun klarer å overbevise skikkelig... 5365537[/snapback] Jeg er ikke drita... I forhold til deg Hikka, så er jeg klin edru Ikke min feil jeg hikker, og har hikka i 5 timer i natt!! *prøve og ta guiness-rekorden i mest hikking* Har ikke så mange år igjen! EDIT: Og jeg er ikke full full-av-vin-fordi-du-søler-så-jævlig-Mirann! Endret 1. januar 2006 av smetho Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ja? Vi har skjønnt det nå Kaiern *Rapportere kaiern for spam Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 smetho: du hadde faktisk en paue på et par timer Dakar vennen min... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 smetho: du hadde faktisk en paue på et par timer Dakar vennen min... 5365568[/snapback] Ja, sympati er det jeg trenger nå!! Gjerne av dere andre også Det er synd i meg! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Maren sovnet på telefonen, nå kjedeer jeg meg, legg meg til på msn, plz. gøy fest idag, traff på diversity fra forumet, som oppdaget etter mange timer sammen med smårips_eier at hun faktisk var smårips_eier. det var lol. jeg ser 40 year old virgin imens. lol faen er trøøtt. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ja, sympati er det jeg trenger nå!! Gjerne av dere andre også Det er synd i meg! 5365571[/snapback] Det er egentlig ikke synd i deg da MOhahahha Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ja? Vi har skjønnt det nå Kaiern *Rapportere kaiern for spam 5365566[/snapback] Øyh" Spa,,er ikke jeg daah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg