nr.4 Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Faen i helvete da! Sur eksvenn som prøver å gi meg dårlig samvittighet suger. Mye som suger... Jaggu er det mye som suger, men det er så digg at jeg ikke klarer å være deppa når sommeren snart kommer. Mye suger, men det er "solnedgang, latter og sang, sommerfri, sjø og magi." Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Hva slags film?! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Hva sier dere til et intervju med JoachimR i filmen min a?Hadde det vært noe? Lag et mini "cribs" med han Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Kenneth: Ja, det hadde absolutt vært noe! _Julenissen_: Jeg brukte søkefunksjonen, for jeg visste jo at altfor mange hadde spurt om det før. Syns Carl M var litt sent ute Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Faen i helvete da! Sur eksvenn som prøver å gi meg dårlig samvittighet suger. Mye som suger... Jaggu er det mye som suger, men det er så digg at jeg ikke klarer å være deppa når sommeren snart kommer. Mye suger, men det er "solnedgang, latter og sang, sommerfri, sjø og magi." Heh, time will show. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Hva sier dere til et intervju med JoachimR i filmen min a?Hadde det vært noe? Lag et mini "cribs" med han Cribs er? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Show om husene til kjendisser. *bling bling* Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Hm, prøve i Historie i morgen. Det kommer ikke til å gå bra. Dumt at vi har prøve 7. juni da, er jo en veldig spesiel dato det, hvertfall i år. --- Jaja, *legge seg før alle andre* God natt! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) lol :!: Vi kan koke sammen noe greier for å finne ut om han virkelig er den vestkantgutten har sier han er?... EDIT: BTW: Han heter "Joachim - villmarkens sønn" på MSN nå. Du er nå søt også da Endret 6. juni 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg skal ikke filmes!!!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg skal ikke filmes!!!! Med ryggen til, og mørkt rom? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 lol :!: Vi kan koke sammen noe greier for å finne ut om han virkelig er den vestkantgutten har sier han er?... Hmm, aldir skjønnt vest/øst kant tingen... Vest= bra? Øst = bra? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 lol :!: Vi kan koke sammen noe greier for å finne ut om han virkelig er den vestkantgutten har sier han er?... Hmm, aldir skjønnt vest/øst kant tingen... Vest= bra? Øst = bra? Vest = bra Øst = dårlig Fredrik: OK, virker tvilsomt for meg... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 ahh, ok.. Vi har slike "oppdelinger" her også ja, vertfall internt i mitt miljø.. Glad jeg bor der jeg bor Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg vil gjerne se Joachim i filmen din Kenneth.. Vanilla Sky prosjektet gikk dårlig Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA :!: :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Merkelig dobbelpost... Endret 6. juni 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Natta alle sammen! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Rareste dobbelposten jeg har sett på en stund, JoachimR. *Småle av filmen til Neptun_, og synes at han fyren så tåpelig ut* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Vinduet for posting hadde ikke gått bort, så jeg trykket post... Og vips, der kom nummer to... Skjønte ikke det selv heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg