Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, tilbake fra "The Chronicles of Narnia", ufattelig bra film!

5360607[/snapback]

 

Var og så den jeg også. Kanskje vi passerte hverandre? Så den i KP1 klokken 2100. Har aldri sett så mange damer i en kinosal før.

5362613[/snapback]

 

Så den på MB, måtte stå i kø for å få uavhentede billetter. Hva synes du om den da? :)

5362707[/snapback]

 

Vel, ettersom jeg egentlig aldri fikk med meg Narnia bøkene eller serien (har vage minner, men ikke noe mer), så var det ganske underholdende når man ikke visste hva som kom til å skje. Den hadde sine skjønnhetsfeil, men var et friskt pust i et ellers labert film år. Nå gjenstår bare King Kong og HP å få med seg av årets filmer.

 

Edit: Holdt på å daue av latter når hun eldste av de to jentene i en scene sa "Oh really?". Jeg skjønner rett og slett ikke den ugle greien dere holder på med, men der og da begynte jeg å le godt. Madammen skjønte ingenting. :mrgreen:

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Jaja, tilbake fra "The Chronicles of Narnia", ufattelig bra film!

5360607[/snapback]

 

Var og så den jeg også. Kanskje vi passerte hverandre? Så den i KP1 klokken 2100. Har aldri sett så mange damer i en kinosal før.

5362613[/snapback]

 

Så den på MB, måtte stå i kø for å få uavhentede billetter. Hva synes du om den da? :)

5362707[/snapback]

 

Vel, ettersom jeg egentlig aldri fikk med meg Narnia bøkene eller serien (har vage minner, men ikke noe mer), så var det ganske underholdende når man ikke visste hva som kom til å skje. Den hadde sine skjønnhetsfeil, men var et friskt pust i et ellers labert film år. Nå gjenstår bare King Kong og HP å få med seg av årets filmer.

5362720[/snapback]

 

Ok, hvilke skjønnhetsfeil da?

 

Jeg synes de kunne laget to eller tre lange filmer av den(à la Ringenes Herre), iom. at det er vel ni bind, i bok-serien, og åtte episoder à 45 minutter i TV-serien...

Lenke til kommentar

Ok, hvilke skjønnhetsfeil da?

5362740[/snapback]

Jeg synes det til tider var litt dårlige skuespillerprestasjoner. I tillegg var mye av historien svært forutsigbar (selv om jeg ikke har lest bøkene, og husker ikke serien), avslutningen synes jeg også var litt brå.

 

Fjernet unødvendige quotes

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

Ok, hvilke skjønnhetsfeil da?

5362740[/snapback]

Jeg synes det til tider var litt dårlige skuespillerprestasjoner. I tillegg var mye av historien svært forutsigbar (selv om jeg ikke har lest bøkene, og husker ikke serien), avslutningen synes jeg også var litt brå.

5362774[/snapback]

Helt korrekt :D

God morgen forresten

Lenke til kommentar
Ok, hvilke skjønnhetsfeil da?

 

Jeg synes de kunne laget to eller tre lange filmer av den(à la Ringenes Herre), iom. at det er vel ni bind, i bok-serien, og åtte episoder à 45 minutter i TV-serien...

5362740[/snapback]

 

Med all det arbeidet man har lagt i kostymer irriterte det meg at ørene til han første fyren (med klogger) var urørlige objekter som så ut som farget papp.

 

På et par av scenene hvor de så ut over landskapet så det ganske mye ut som om de stod foran et stort lerret.

 

Et par andre ting også, men det er flisespikkeri. Men det er nok en diskusjon som hører hjemme i film delen av forumet ;)

Lenke til kommentar
Ok, hvilke skjønnhetsfeil da?

 

Jeg synes de kunne laget to eller tre lange filmer av den(à la Ringenes Herre), iom. at det er vel ni bind, i bok-serien, og åtte episoder à 45 minutter i TV-serien...

5362740[/snapback]

 

Med all det arbeidet man har lagt i kostymer irriterte det meg at ørene til han første fyren (med klogger) var urørlige objekter som så ut som farget papp.

 

På et par av scenene hvor de så ut over landskapet så det ganske mye ut som om de stod foran et stort lerret.

 

Et par andre ting også, men det er flisespikkeri. Men det er nok en diskusjon som hører hjemme i film delen av forumet ;)

5362909[/snapback]

 

La faktisk merke til det samme, men glemte det fort, fordi resten av filmen var så bra. :)

Lenke til kommentar

Med all det arbeidet man har lagt i kostymer irriterte det meg at ørene til han første fyren (med klogger) var urørlige objekter som så ut som farget papp.

 

På et par av scenene hvor de så ut over landskapet så det ganske mye ut som om de stod foran et stort lerret.

 

Et par andre ting også, men det er flisespikkeri. Men det er nok en diskusjon som hører hjemme i film delen av forumet ;)

5362909[/snapback]

La faktisk merke til det samme, men glemte det fort, fordi resten av filmen var så bra. :)

5362927[/snapback]

 

 

Jeg er drit sur.. Kjipt.

5362496[/snapback]

 

Det er dritkjipt å være dritsur.

 

Jeg synes det til tider var litt dårlige skuespillerprestasjoner. I tillegg var mye av historien svært forutsigbar (selv om jeg ikke har lest bøkene, og husker ikke serien), avslutningen synes jeg også var litt brå.

5362774[/snapback]

 

Enig der, synes hun minste er en typisk "barneskuespiller", som overdriver -litt-. Men hun er jo veldig ung, så.

Endret av Joakim.
Lenke til kommentar
iom. at det er vel ni bind, i bok-serien

5362740[/snapback]

Feil, det er syv. :)

Og bøkene henger ikke så mye sammen, eneste er at alle handler om Narnia og har med Aslan. Det går helt greit å lese den andre (som filmen er basert på) uten å måtte lese resten, du misser bare hyggelig forhistorie.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...