Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har min gamle bestefar på 75 kjøpt seg berbar pc.  :)

5362427[/snapback]

Tøft! :fun: Kan han bruke den da?

5362434[/snapback]

Tja, han har lært seg å bruke det grafiske grensesnittet i Windows, han kan skrive brev i Word, og han kan spille kabal.

Dette har han lært seg på to dager, så det ser lyst ut. :)

Han er veldig nysgjerrig på dette med internett "som alle snakker om", og han har også lyst å lære seg å bruke det.

Lenke til kommentar

Jeg er i kjempegodt humør :)

 

Kjørte i grøfta her om dagen, kjørte inni en vegg for en stund siden. Ene 1000-meterlykta mi er knust, det vil koste 719 kroner for meg å kjøpe inn delene og reparere den, bremsene mine funker ikke som de skal (aka beholderen med bremseveske lekker), og det kommer til å ta tid å reparere

 

Alikevel er jeg altså i strålende humør :D

Lenke til kommentar
Nå har min gamle bestefar på 75 kjøpt seg berbar pc.  :)

5362427[/snapback]

Tøft! :fun: Kan han bruke den da?

5362434[/snapback]

Tja, han har lært seg å bruke det grafiske grensesnittet i Windows, han kan skrive brev i Word, og han kan spille kabal.

Dette har han lært seg på to dager, så det ser lyst ut. :)

Han er veldig nysgjerrig på dette med internett "som alle snakker om", og han har også lyst å lære seg å bruke det.

5362527[/snapback]

Minner om bestefaren min og mobilen hans...

Lenke til kommentar
Nå har min gamle bestefar på 75 kjøpt seg berbar pc.  :)

5362427[/snapback]

Tøft! :fun: Kan han bruke den da?

5362434[/snapback]

Tja, han har lært seg å bruke det grafiske grensesnittet i Windows, han kan skrive brev i Word, og han kan spille kabal.

Dette har han lært seg på to dager, så det ser lyst ut. :)

Han er veldig nysgjerrig på dette med internett "som alle snakker om", og han har også lyst å lære seg å bruke det.

5362527[/snapback]

 

Vår nabo i Spania (hun er norsk forresten) kjøpte seg en laptop da hun var 80 år gammel, nå sender hun mailer og surfer som bare det! Hun kjøpte forresten selv et antivirus program som hun installerte uten hjelp fra noen, hun er helt genialt. Eget domene har hun også (med litt hjelp fra undertegnede, men likevel)... :p

Lenke til kommentar
Jaja, tilbake fra "The Chronicles of Narnia", ufattelig bra film!

5360607[/snapback]

 

Var og så den jeg også. Kanskje vi passerte hverandre? Så den i KP1 klokken 2100. Har aldri sett så mange damer i en kinosal før.

5362613[/snapback]

 

Så den på MB, måtte stå i kø for å få uavhentede billetter. Hva synes du om den da? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...