Bandidos-Pelle Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Klemme AnAnAs. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg tror ikke på at du er født i 1995 før jeg får sett et bilde av deg Frerikrb!! Ta det som et kompliment hvis jeg tar feil................... Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Oh yeah, do that! Btw, har du lyst til å være med å bowle etter på? Deal, bowle? hm.. blir et stykke og reise da, men hva gjør man ikke for en god runde bowling! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg tror ikke på at du er født i 1995 før jeg får sett et bilde av deg Frerikrb!! Ta det som et kompliment hvis jeg tar feil................... RPP eller puse-tråden. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Går i med ny bruker a AnAnAs? Hvorfor har du plutselig 0 innlegg? AnAnAs, hvorfor har du plutselig 0 innlegg totalt og kun 1 i OT-baren? Ny bruker AnAnAs? *Oppgitt* Og så svaret: Har fått ordnet en fresh start med en moderator, da jeg har ganske avslørende innlegg om meg og mitt under min gamle konto. Kommer fra nå av til å ikke utlevere meg såpass, og heller holde en mer anonym profil da dette har skapt litt problemer. Er en positiv ting med dette da. Slipper å ha alle de teite innleggene jeg svarte på under mine innlegg Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Går i med ny bruker a AnAnAs? Skjønner ikke dialekten din? Hva spør du om sånn nøyaktig? Nå skal jeg sove. Fint vær, piratbukse i morgen. Stygt vær, PUMPS. *håpe på bad weather* *Prøve igjen* -Hva er det det går i med din nye bruker AnAnAs? Edit: Jaha, nvm Edit2: Avslørende shit på gamle bruker? *lete* Endret 6. juni 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Eline Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Deal, bowle? hm.. blir et stykke og reise da, men hva gjør man ikke for en god runde bowling! Nice For dere som ikke skjønte hva dobbelt-betydningen "å bowle" er så kommer en forklaring her: Å bowle = å ha god sex. Dette er et skjekketriks som er flittig brukt av mine venner. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 *Sangtekst*I don’t wanna be lonely anymore Det er derfor sommeren er her. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 AnAnAs sa jeg var flink. *Feire* Eline: Var det i bowlinghallen du møtte kaiern? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Damn, jeg glemmer alltid å legge seg når det er så lyst. Jeg digger det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Faen i helvete da! Sur eksvenn som prøver å gi meg dårlig samvittighet suger. Mye som suger... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Merkelig sammentreff, eks-eksen min snakker med meg for første gang på et halvt år på msn!! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Eline: Var det i bowlinghallen du møtte kaiern? Å ja.. Søren, nå har jeg glemt å sette Mp3-spilleren på lading, blæ! Fredrik: As I said, forget her.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Da begynte jeg og pakke skal opp tidlig i morgen BTW: Jeg eide alle på CS:S hvor skal du? Arendal på arbeidsuke Var BTW 5timer kjøring, ikke 8. Og jeg skal ikke sitte på i Jaguaren, var ikke plass Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Merkelig sammentreff, eks-eksen min snakker med meg for første gang på et halvt år på msn!! Din player! Eline, jeg vil... jeg vil... Endret 6. juni 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Merkelig sammentreff, eks-eksen min snakker med meg for første gang på et halvt år på msn!! Din player! Veeel... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Nasty!! "Du må bare si fra hvis du trenger søster F. Svikter aldri klientene mine" Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Bowle ja... Lurer på om jeg har dumma meg ut på det der før... Trodd noen mente bowling med sånn kule, men så mente de noe helt annet... Men folkens! Hva sier dere til et intervju med JoachimR i filmen min a? Hadde det vært noe? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Du gadd vrikelig å gå så langt tilbake for å finne frem noen innlegg svamp? Eller har du fotografisk minne? ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg