Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir hjemme på nyttårsaften tenker jeg. Er sterkt imot å drikke seg ditings bare for å drikke, og det blir aldri særlig morsomt uansett. Dessuten er jeg så uheldig og klomsete at hvis jeg drikker i morgen vil jeg garantert få en rakett kjørt langt opp i anusen med følgende Brun-innvoller over halve byen tenker jeg.

Lenke til kommentar
Skal ha ferst her imarra, har brent ut en egen hits for kidz cd. Med artister som Sadus,Pantera og Aura noir.  :thumbup:

5359311[/snapback]

<3

5359313[/snapback]

Du er invitert hos mæ ! :love:

5359318[/snapback]

:love: Skal jeg ta med Jack-D? :love:

5359326[/snapback]

 

Jess, Jack-D er herlig. Selv om jeg bare har øl, og sprit som det skal lages karsk av.

 

edit : sorry for qoute helvete !

Endret av lanez-nor
Lenke til kommentar
Jeg blir hjemme på nyttårsaften tenker jeg. Er sterkt imot å drikke seg ditings bare for å drikke, og det blir aldri særlig morsomt uansett. Dessuten er jeg så uheldig og klomsete at hvis jeg drikker i morgen vil jeg garantert få en rakett kjørt langt opp i anusen med følgende Brun-innvoller over halve byen tenker jeg.

5359325[/snapback]

 

Enig :)

au.. bor du i en liten by da eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Kjøpte en slik rakett til 270 kr, kanskje jeg skal henge meg fast i den og bli med opp? Det hadde vært stas.

5359409[/snapback]

 

Ja det hadde vært lurt. Eventuelt at du bare sprenger den på bakken så du kan se den bedre.

Lenke til kommentar
Nam jeg spiser kake og drikker melk :love:

5359327[/snapback]

 

Fyrstekake? :love:

FORTELL HVILKEN KAKE!

 

Etter min mening er melk best sammen med sjokoladekake.

5359345[/snapback]

 

Tante si sjokoladekake...Har spist ei halv nå :no: Mer og mer klavm :sick: Men må fortsette er så godt :love:

og en kartong med melk med d-vitamin seff :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...