Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Raketter er så morsomt. Hylere liker jeg best. Faktisk. Tenne på en hyler rakett og kaste den opp i lufta. Eller sette fast en stor rakett på bakken, haha. Husker jeg og bestefar fikk noe jævlig latterkrampe. :!:

jeg og bestefar kasta oss på bakken, var en rimelig stor rakett

5358629[/snapback]

 

hylere er jo kjedelig.. masse bråk og like stor gnistfokk som en våt fyrstikk.

nei stort skal det være!

 

shoppa dette jeg. koster litt, men må til. trasi når det ikke er no ordentlig futt.

post-16510-1135965766_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg skal ikke drikke imorra. Drakk ikke på 2. juledag heller. Orker fan ikke å drikke å kaste bort masse penger på drit man ikke får noe artig ut av uansett. Utelivet på sortland suger uansett så.

5359207[/snapback]

 

ja utelivet suger her også (finnsnes), men heldigvis kan man jo samles hjemme med noen få gode venner å drikke seg sanseløse! :)

Lenke til kommentar
Utelivet på sortland suger uansett så.

O'rly?

Er nokk sant som du sier der ja... Er ikke sikkert jeg stikker ut imorra jeg heller, altformange rødvinsmarinerte tanter som er ute imorra... Er sikkert stappa overallt!

Muligheten er der for at jeg blir sjåfør, trives godt som det jeg :p

Endret av DieselOtern
Lenke til kommentar
Jeg skal ikke drikke imorra. Drakk ikke på 2. juledag heller. Orker fan ikke å drikke å kaste bort masse penger på drit man ikke får noe artig ut av uansett. Utelivet på sortland suger uansett så.

5359207[/snapback]

ja utelivet suger her også (finnsnes), men heldigvis kan man jo samles hjemme med noen få gode venner å drikke seg sanseløse! :)

5359225[/snapback]

Finnsnes huh...du vet ikke om en magnus og rikard rassmusen som er der oppe? :p

Lenke til kommentar
Da har man fikset alkoholholdig leskedrikk for i morgen. :D

5359070[/snapback]

Jeg skal ikke drikke imorra. Drakk ikke på 2. juledag heller. Orker fan ikke å drikke å kaste bort masse penger på drit man ikke får noe artig ut av uansett. Utelivet på sortland suger uansett så.

5359207[/snapback]

Generelt er vel Sortland en drittplass da :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...