Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Bah...

Måtte nettop ta systemgjenoppretting, pga avinstaleringen av hamachi, førte til en tom D:/programfiler

(Møkka beta versjon)

Så, etter at gjennoprettinga var ferdig, så fant jeg ut at ALLE downloadene i BitComet var avbrutt, og at de nedlastede filene var sletta..

Og det var ca 10gb..

*sur*

5356319[/snapback]

 

Der har du for å bruke BitComet. :p

 

I dag fyller Share The Pain 16 år. :)

5356392[/snapback]

 

:fun:

 

Gratuler ham fra meg. :woot:

 

I tilfelle noen er interessert i å se min tidligere nevnte vertssøster så er hun her:

 

(andre bilder kommer sannsynligvis i bloggen min eller noe sånt.

5356464[/snapback]

 

Eww.

 

Jeg simpelthen elsker John Arne.

5356798[/snapback]

 

Håper ikke han skriver boken selv. Er sikkert mye korrekturlesing som må til. Kanskje det er moren som skriver? :D

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg simpelthen elsker John Arne.

5356798[/snapback]

 

å så søt han er når han er sint :love: boken blir vel halvparten om sms-"skandalen" og den andre halvparten bilder av han i bar overkropp... yay...

5357983[/snapback]

Det er en smule sjukt at han fortsatt har alle meldingene fra de som svarte ham liggende på mobilen. Det blir ihvertfall interessant å se hva de hadde å si til wonderboyen vårs meget sjarmerende SMS.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Det er en smule sjukt at han fortsatt har alle meldingene fra de som svarte ham liggende på mobilen. Det blir ihvertfall interessant å se hva de hadde å si til wonderboyen vårs meget sjarmerende SMS.

5358092[/snapback]

 

Jepp! Noen av jentene har jo påstått de kom med diverse frekke svar, inkludert den mest pr-kåte mediesky realitystjernen vi har, Barbro :love: Kanskje hun egentlig bet på? Litt synd da, fyren kommer jo aldri til å kunne bli sammen med en kjendisdame igjen, for hun vil bli så til de grader latterliggjort...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...