Juleniss1 Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 noen her er i alle fall ikke så flinke til å ignorere Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Jøss..fin poll Men men..Natt her! God natt folkens! *Bare glad i AnAnAs, og ignorere ikke* Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Mega OMFG på slutten av 24! Nå gleder vi oss til LOST! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Da begynte jeg og pakke skal opp tidlig i morgen BTW: Jeg eide alle på CS:S Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Da begynte jeg og pakke skal opp tidlig i morgen BTW: Jeg eide alle på CS:S hvor skal du? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Så også 24, det var bra. Omfg? For hun Dessler, eller? Husker nesten ingenting fra forrige sesong på TV2, jeg Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Det var Dessler ja. Folk har forandra seg mye siden forrige sesong gitt. Ble de skilt da, eller har det skjedd i ettertid? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 :!: Jaja, Eline liker den. så rart, til meg sier hun at de liker de stor og hard sånn som min. jaja, hun sier vel bare det vi vil høre.. Hm.. Det kommer jo ann på hvordan man bruker den da! Huff, har dere ikke lært dere det enda? Ahh, vi vant 6-1, jeg fikk meid ned noen jenter som jeg fant ut at jeg ikke likte og jeg fikk løpt litt rundt og sparket ballen til en medspiller. En god kveld med andre ord. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) "You will do, what I say, when I say Back to the front You will die, when I say, you must die Back to the front You coward You servant You blindman" *Synge* ... -Jar Endret 6. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Ahh, vi vant 6-1, jeg fikk meid ned noen jenter som jeg fant ut at jeg ikke likte og jeg fikk løpt litt rundt og sparket ballen til en medspiller. En god kveld med andre ord. Enda hvor spennende en chick-fight er, yns jeg det bør bli mer pene jenter og mer blød. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 pene jenter og mer blød. Så jeg er stygg jeg altså.. Takk for den du! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Kunne tolkes på flere måter. Eline tolket det selvsagt på jentemåten Begynner å bli trøtt nå, tror jeg skal finne noe mat. Edit: Tegnsetting! Endret 6. juni 2005 av svamp Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Hm.. Det kommer jo ann på hvordan man bruker den da! Huff, har dere ikke lært dere det enda? pass deg ellers kommer jeg og lærer deg et par triks.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 jaja.. da skal jeg slapze av med Vanilla Sky som jeg har prøvd å se det siste århundret.. Koz fra meg Lenke til kommentar
Eline Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Hm.. Det kommer jo ann på hvordan man bruker den da! Huff, har dere ikke lært dere det enda? pass deg ellers kommer jeg og lærer deg et par triks.. Oh yeah, do that! Btw, har du lyst til å være med å bowle etter på? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Går i med ny bruker a AnAnAs? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Da legger jeg meg sammen med mitt kjære Donald Duck & Co Spesialutgave 2k! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Now it seems to me That you know just what to say But words are only words Can you show me something else Can you swear to me That you’ll always be this way Show me how you feel More than ever, baby [chorus] Well, I don’t wanna be lonely no more I don’t wanna have to pay for this I don’t want another lover at my door It’s just another heartache on my list I don’t wanna be angry no more You do know I could never stand for this So when you tell me that you love me, know for sure I don’t wanna be lonely anymore Oh, oh, oh, oh Oh, oh, oh, oh Now it’s hard for me When my heart’s still on the mend Open up to me Like you do your girlfriends And you sing to me and it’s harmony Girl, what you do to me is everything Make me say anything just to get you back again Why can’t we just try [chorus] I don’t wanna be lonely no more I don’t wanna have to pay for this I don’t want another lover at my door It’s just another heartache on my list I don’t wanna be angry no more You do know I could never stand for this So when you tell me that you love me, know for sure I don’t wanna be lonely anymore Oh, oh, oh, oh Oh, oh, oh... What if I was good to you What if you were good to me What if I could hold you till I feel you move inside of me What if it was paradise What if we were symphonies What if I gave all my life To find some way to stand beside you [chorus] I don’t wanna be lonely no more I don’t wanna have to pay for this I don’t want another lover at my door It’s just another heartache on my list I don’t wanna be angry no more You do know I who could never stand for this So when you tell me that you love me, know for sure I don’t wanna be lonely anymore Oh, oh, oh, oh Oh, oh, oh, oh I don’t wanna be lonely anymore I don’t wanna be lonely no more I don’t wanna be lonely no more I don’t wanna be lonely anymore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg