Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Lars når det gjelder bil ;) Men tok til takke med det som dukket opp i gården uten utgifter for meg.. Ingen vits i å diskutere stridsvogner mer.

 

Er ihvertfall ikke klar for imorgen, ser ut til at tønsberg henger i en tynn tråd. Jeg fikk nesten en i klassen til å ha fest, men det var bare nesten. Orker ikke ha noe selv heller..

Lenke til kommentar
Enig med Lars når det gjelder bil ;) Men tok til takke med det som dukket opp i gården uten utgifter for meg..  Ingen vits i å diskutere stridsvogner mer.

5356224[/snapback]

Skal bare ha tyskerblekket for dere selv. :wee:

 

Jeg er forbannet på Telenor nå. Kan ikke sende SMS eller MMS mer, kun ringe. Da jeg ringte Telenor sendte de meg nytt simkort og sa det skulle virke, noe det fortsatt ikke gjør. Jaja, ingen nyttårsmeldinger fra meg i år, da. :roll:

Lenke til kommentar
Fytti katta.

 

Her drepte jeg nettopp minst 20 Forest Scavenger og hadde temmelig lite health igjen.

Så spawner det opp dobbelt så mange og de "roper" på hjelp :p var såvidt jeg klarte å ikke dø.

Er så kjipt å ha dept.

5356231[/snapback]

 

Jeg vet om st spill hvor monstrene ikke popper opp rett som det er, men kun kommer når du går inn i sonen de befinner seg :)

Lenke til kommentar
Fytti katta.

 

Her drepte jeg nettopp minst 20 Forest Scavenger og hadde temmelig lite health igjen.

Så spawner det opp dobbelt så mange og de "roper" på hjelp :p var såvidt jeg klarte å ikke dø.

Er så kjipt å ha dept.

5356231[/snapback]

 

Jeg vet om st spill hvor monstrene ikke popper opp rett som det er, men kun kommer når du går inn i sonen de befinner seg :)

5356246[/snapback]

 

Jeg gikk dit med vilje!

Visste jo at de var der.

Bare ikke at jeg ville bli "overmannet" til slutt :p

Lenke til kommentar
Fuck, Volcov har stjålet imaget mitt. :S

5356254[/snapback]

 

:!: Du er så fin så jeg måtte jo det. :love:

 

Shikaru: Eneste jeg ikke liker med spillet er at man får straff hvis man dør. Og kom deg i gruppe med en fyr som dør hvert 3 minutt, så skjønner du. Men man lærer at man skal være forsiktig da. :)

Endret av Volcov
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...