SupremeX Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Det er en teit religion. :\ 5356177[/snapback] Try me. 5356183[/snapback] Med hva? 5356189[/snapback] That's for me to know, and you to find out. Omtrent. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ja, noe sånt. ^^ Nååååå mener jeg det! NATTA! Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Ha ha, en engelsk venn som ikke tror at Norge fortsatt ikke er UN(FN) nr.1 land å bo i verden etter 2005 , selv etter alle de linkene jeg ga han . Litt av en særing Edit: Skrivefeil,ho ho, trøtt jeg nå.. Merker det på skrivefeilene. Endret 30. desember 2005 av XzYLsiT Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ja, noe sånt. ^^ Nååååå mener jeg det! NATTA! 5356198[/snapback] ^^ Natta<3 Jeg venter på OZ, jeg. ØB: Tja. Raketter og drikke handles inn i morgen, så snart iallefall. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Enig med Lars når det gjelder bil Men tok til takke med det som dukket opp i gården uten utgifter for meg.. Ingen vits i å diskutere stridsvogner mer. Er ihvertfall ikke klar for imorgen, ser ut til at tønsberg henger i en tynn tråd. Jeg fikk nesten en i klassen til å ha fest, men det var bare nesten. Orker ikke ha noe selv heller.. Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hvorfor orker du ikke å ha fest da Anette_ , for mye stress? Kan dere ikke dra på klubbing eller noe da? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Fytti katta. Her drepte jeg nettopp minst 20 Forest Scavenger og hadde temmelig lite health igjen. Så spawner det opp dobbelt så mange og de "roper" på hjelp var såvidt jeg klarte å ikke dø. Er så kjipt å ha dept. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Enig med Lars når det gjelder bil Men tok til takke med det som dukket opp i gården uten utgifter for meg.. Ingen vits i å diskutere stridsvogner mer. 5356224[/snapback] Skal bare ha tyskerblekket for dere selv. Jeg er forbannet på Telenor nå. Kan ikke sende SMS eller MMS mer, kun ringe. Da jeg ringte Telenor sendte de meg nytt simkort og sa det skulle virke, noe det fortsatt ikke gjør. Jaja, ingen nyttårsmeldinger fra meg i år, da. Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ja, fytti Katta, hva er "forest Scavenger", hvilket spill? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Orker det ikke fordi mamma er så ordensmenneske og da blir sikkert ting knust osv.. Er ingen steder med 18 i nærheten åpent, og nyttårsaften er litt mer hjemmefestdag. Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 aha, er det nyttårsaften festen du snakker om ? ^^ Gleder meg til nyttårsfestinga her ihvertfall Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ja, fytti Katta, hva er "forest Scavenger", hvilket spill? 5356235[/snapback] No råttne "dyr" i EverQuest2. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Fytti katta. Her drepte jeg nettopp minst 20 Forest Scavenger og hadde temmelig lite health igjen. Så spawner det opp dobbelt så mange og de "roper" på hjelp var såvidt jeg klarte å ikke dø. Er så kjipt å ha dept. 5356231[/snapback] Jeg vet om st spill hvor monstrene ikke popper opp rett som det er, men kun kommer når du går inn i sonen de befinner seg Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 ok.. Husket at jeg spilte mye Civilization 2 eller så var det 3 veldig mye før.. Var nesten hektet en stund så kom jeg til CS tiden, nå er spillalderen min over.. Lei av spilling Litt koslig vinne over vennene mine i Zero-Hour(c&c generals) på internettkafeer once in a while da Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Fuck, Volcov har stjålet imaget mitt. :S Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Cypress Hill & House of Pain - Jump Around ... Yay ppl, denne sangen er naaaaaaaaaaaaice Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Fytti katta. Her drepte jeg nettopp minst 20 Forest Scavenger og hadde temmelig lite health igjen. Så spawner det opp dobbelt så mange og de "roper" på hjelp var såvidt jeg klarte å ikke dø. Er så kjipt å ha dept. 5356231[/snapback] Jeg vet om st spill hvor monstrene ikke popper opp rett som det er, men kun kommer når du går inn i sonen de befinner seg 5356246[/snapback] Jeg gikk dit med vilje! Visste jo at de var der. Bare ikke at jeg ville bli "overmannet" til slutt Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Pøh! Du hater EQ2. Du hater måten ting spawner på. Du føler du må spille siden du har kjøpt spillet, men innerst inne har du lyst til å hive spillet ut vinduet, slette kontoen og dra fram Guild Wars. Jeg bare vet det. Omgplxplxplxplx? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 "haha" Durin. Jeg likte egentlig ikke guildwars så mye alt i alt. Prøv EQ2. Det er folk som ikke liker spillet, men det er mange som liker det også. Alt i alt så syntes _JEG_ EQ2 er et bra og genialt sammensatt spill. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Fuck, Volcov har stjålet imaget mitt. :S 5356254[/snapback] :!: Du er så fin så jeg måtte jo det. Shikaru: Eneste jeg ikke liker med spillet er at man får straff hvis man dør. Og kom deg i gruppe med en fyr som dør hvert 3 minutt, så skjønner du. Men man lærer at man skal være forsiktig da. Endret 30. desember 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg