Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Last ned No Quarter med Tool, ettersom det er nesten umulig å få tak i Salival her i Norge. Det er hvertfall godt utnytta tid :)

5354726[/snapback]

Salival har jeg orginalt. :)

5354735[/snapback]

Aw, jeg har også lyst på den. Jeg så den for en stund siden på en spesialbutikk, kosta vel 300kr. Hadde egentlig tenkt å kjøpe den nå nylig, men da hadde de den ikke inne lenger :(
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Last ned No Quarter med Tool, ettersom det er nesten umulig å få tak i Salival her i Norge. Det er hvertfall godt utnytta tid :)

5354726[/snapback]

Salival har jeg orginalt. :)

5354735[/snapback]

Aw, jeg har også lyst på den. Jeg så den for en stund siden på en spesialbutikk, kosta vel 300kr. Hadde egentlig tenkt å kjøpe den nå nylig, men da hadde de den ikke inne lenger :(

5354749[/snapback]

Awwww.
Lenke til kommentar
She's hawwwt!

 

--

 

Hva er egentlig en wonderboy? Si noen kvaliteter. ^^

5354883[/snapback]

Your next girlfriend?

---

Hmm.. Han er snill, gjør det du ber om.. Oppfører seg eksemplarisk, har ikke prøvd røyk, alkohol eller andre rusmidler. Han åpner døren for deg. Han har lyst, bølgete hår. (Du er et lite unntak) Han er rett og slett en fantasigutt.

Lenke til kommentar
Your next girlfriend?

---

Hmm.. Han er snill, gjør det du ber om.. Oppfører seg eksemplarisk, har ikke prøvd røyk, alkohol eller andre rusmidler. Han åpner døren for deg. Han har lyst, bølgete hår. (Du er et lite unntak) Han er rett og slett en fantasigutt.

5354908[/snapback]

 

Ooh, like the sound of that. Lyst på toffifee, kjære?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...