Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@kd, jaha? Synes synd på folk som leser VG ja. Faktisk...

5350689[/snapback]

Satt litt på spissen; VG-lesere er enten uvitende eller dumme. VG er en fordummende avis, og de uvitende blir dermed dumme. Jeg synes ikke synd på VG, det er jo de som velger å lage "avisen" slik.

5350706[/snapback]

Bra vi har sekstenåringer som kan lære oss alt om livet her, da.

5350780[/snapback]

Prøver du å være morsom? I så fall: Dårlig forsøk.

5350884[/snapback]

Neinei, du virker bare utrolig belærende til åvære jevnaldret med de fleste her.

Lenke til kommentar
Faens drittbror jeg har.

Her har han satt på full nedlasting over natta på laptoppen sin, og no netlimiter o.l har han ikke på. JÆVLA DRITTUNGE.

Han kunne da satt det på sånn at jeg kunne spille o.l uten at jeg måtte lagge som et pissfjell.

5351003[/snapback]

Trekk ut nettverkskabelen? Gå inn på ruteren og ban MAC-adressen hans (om det er trådløst)? Løsning finnes det alltid.

Lenke til kommentar
Faens drittbror jeg har.

Her har han satt på full nedlasting over natta på laptoppen sin, og no netlimiter o.l har han ikke på. JÆVLA DRITTUNGE.

Han kunne da satt det på sånn at jeg kunne spille o.l uten at jeg måtte lagge som et pissfjell.

5351003[/snapback]

127.0.0.1 admin admin? :p

Lenke til kommentar
Da var det kveld igjen.

God natt folkens, særlig 2mass og Anette_. Også Herr Brun da, må ikke glemme deg. Ha en fortsatt festlig aften, og ikke sov bort hele dagen i morgen.

5351155[/snapback]

:cry:

Jeg blir aldri nevnt.

5351160[/snapback]

:tease:

Du må sitte og refreshe tråden oftere så du kommer opp på listen over aktive brukere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...