hylo Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hehe, en gyllen regel det? 5350826[/snapback] Det er den regelen som burde telle mest i hvert yrke. Bare den regelen hadde da sikret meg jobb på samtlige steder. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Må ta og "implementere" juleavatar pollen i "hvordan er egentlig den jevne hw.no brukeren" tråden... *fikse* Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Julepynten skal forresten ut innen «trettende dag jul» etter steinalderkonvensjoner, altså er det trygt å vente litt til med å endre avatar. Edit: Skal gå opp i biblioteket (rommet altså, ikke iTunesbiblioteket) og se om jeg finner noe av James LaBrie, takk for tipset. Endret 28. desember 2005 av thomasr Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 God natt da ptv-, Bundy, thomasr, Jokko88, ole_24, clvn, kaiern, fredrikrb, 2mass, ÜberNabben, Anette_, J@cob, Loeve, Knut Erik, roac, nerdVANNA, Joakim. og Herr Brun Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Sånn, da var innlegget blitt "oppdatert". Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Julepynten skal forresten ut innen «trettende dag jul» etter steinalderkonvensjoner, altså er det trygt å vente litt til med å endre avatar. Edit: Skal gå opp i biblioteket (rommet altså, ikke iTunesbiblioteket) og se om jeg finner noe av James LaBrie, takk for tipset. 5350846[/snapback] Ah, har enda jule avatr jeg Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Julepynten skal forresten ut innen «trettende dag jul» etter steinalderkonvensjoner, altså er det trygt å vente litt til med å endre avatar. Edit: Skal gå opp i biblioteket (rommet altså, ikke iTunesbiblioteket) og se om jeg finner noe av James LaBrie, takk for tipset. 5350846[/snapback] James suger, det vet du. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg kan da nødig vite det før jeg har hørt noe større av ham, Hylo? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 *nattaklem til thomas* Er du i tønsberg på nyttårsaften eller? Vet du om det er noe liv ute på byen da..? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 @kd, jaha? Synes synd på folk som leser VG ja. Faktisk... 5350689[/snapback] Satt litt på spissen; VG-lesere er enten uvitende eller dumme. VG er en fordummende avis, og de uvitende blir dermed dumme. Jeg synes ikke synd på VG, det er jo de som velger å lage "avisen" slik. 5350706[/snapback] Bra vi har sekstenåringer som kan lære oss alt om livet her, da. 5350780[/snapback] Prøver du å være morsom? I så fall: Dårlig forsøk. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg kan da nødig vite det før jeg har hørt noe større av ham, Hylo? 5350875[/snapback] Jeg kan da vitterlig fortelle at James ødela stemmebåndet sitt, og høres nokså rusten ut. Men hvis rustne stemmer og spikre tenner din bil, go ahead. ^^ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Han hører ikke rusten ut i studio ffs! Og stemmen hans "funker" igjen etter hva jeg har hørt (ikke hørt sunget men hørt fortalt...). *elskepåElementsofPersuasion* *daskehylo* Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Takk, Anette, den returneres, i særs vennlige former. Jeg kommer sannsynligvis til å være i Tønsbergområdet på nyttårsaften, uten at det blir noen voldsomt utagerende selskapeligheter så lenge det er jeg som er enerådende vertskap og har leid (vel, lånt) stedet. Om du er ute etter fyll, fanteri, bråk og skrål er Tønsberg sentrum stedet, beveg deg mellom Torvet og Slottsfjellet vil sjansen for suksess være spesielt høy. Relativt siviliserte (men likevel ikke så dørgende kjedelige som meg) mennesker som vanligvis liker å ta en tur på byen holder seg enten unna eller blir litt for fulle etter min smak på denne kvelden, men jeg er ikke den som skal dømme andre av den grunn, godt mulig dette bare betyr at de har det ekstra gøy for alt jeg vet. Hylo: Rust er kult. Hva med Dylan? Men, fant en LP, kan ikke annet enn å si meg enig i konklusjonen din... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Han hører ikke rusten ut i studio ffs! Og stemmen hans "funker" igjen etter hva jeg har hørt (ikke hørt sunget men hørt fortalt...). *elskepåElementsofPersuasion* *daskehylo* 5350900[/snapback] Med nok filtere kan tilogmed jeg synge som en drøm! Hylo: Rust er kult. Hva med Dylan? Men, fant en LP, kan ikke annet enn å si meg enig i konklusjonen din...Rust er kult på nye BMW'er og Porscher. Tool "Lateralus" er redningen for deg, kjære forumbruker. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Herr Brun, Sørreisa ikke så langt fra Finnsnes? Jeg har spist en boks Pringles Paprika, for det var det eneste de hadde av potetgull på Narvesen. *Spille Gran Turismo 4* 5350558[/snapback] Kommet langt i GT4? raketter er da ikke oppskrytt? Vi kjøpte tre sånne gold rakett greier to familiepakker 15 chilli (eller hva det heter) to batterier. her blir det fest 5350705[/snapback] Raketter er oppskrytt. De bare sier poff og så er de borte. Småshit og batterier er mye kulere. Batterier varer lenger, og småshit kan man leke seg med fra den 30. og et stykke inn på nyåret. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Herr Brun, Sørreisa ikke så langt fra Finnsnes? Jeg har spist en boks Pringles Paprika, for det var det eneste de hadde av potetgull på Narvesen. *Spille Gran Turismo 4* 5350558[/snapback] Raketter er oppskrytt. De bare sier poff og så er de borte. Småshit og batterier er mye kulere. Batterier varer lenger, og småshit kan man leke seg med fra den 30. og et stykke inn på nyåret. 5350934[/snapback] Enig, gjerne ta med på skolen, kanskje jeg sparer en 100pak med hylere til skolen 35kroner for en 100 pak på europris. Endret 29. desember 2005 av Bundy Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Tool "Lateralus" er redningen for deg, kjære forumbruker. 5350923[/snapback] Tool? Litt for høy bråkefaktor for min del, i alle fall såpass sent på kvelden. Satte på Elton Johns «Madman across the water» i stedet, en skjønn motsetning. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Tool "Lateralus" er redningen for deg, kjære forumbruker. 5350923[/snapback] Tool? Litt for høy bråkefaktor for min del, i alle fall såpass sent på kvelden. Satte på Elton Johns «Madman across the water» i stedet, en skjønn motsetning. 5350944[/snapback] Nåja. Musikken (Tool, that is) er elskverdig uansett tidspunkt. Endret 29. desember 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Prøver du å være morsom? I så fall: Dårlig forsøk. 5350884[/snapback] Du er bare sur fordi han fornærmet deg. *nattaklem til Thomas* ^^ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Prøver du å være morsom? I så fall: Dårlig forsøk. 5350884[/snapback] Du er bare sur fordi han fornærmet deg. 5350971[/snapback] Negative. Jeg er alltid glad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg