Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Øhm, han rakk å quote meg, ja. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 :!: Jaja, Eline liker den. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1161 Wtf? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1161Wtf? Velkommen etter Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 :!: Jaja, Eline liker den. så rart, til meg sier hun at de liker de stor og hard sånn som min. jaja, hun sier vel bare det vi vil høre.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Trippel- :!: SteffyBoy, du må vel ha flere av de samme, smitter ikke noen av disse sykdommene? Jeg har følgende: Kjønnsvorter Flatlus Skabb Klamydia Herpes Gonoré Syfilis Trichomonas Hepatitt B Hiv/aids Bløt sjanker Venerisk lymfogranulom haha, stakkar deg Men seriøst, tenk å ha alle de sykdommene ... fy faen Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Men seriøst, tenk å ha alle de sykdommene ... fy faen Da vet du hva sikker sex er. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Da vet du hva sikker sex er. Mindre godt mener du? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Da vet du hva sikker sex er. Mindre godt mener du? Ja, en liten dært ironi. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Yay! Karakterkort. Håper det er bra nok for å komme inn på M&K. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Yay! Karakterkort. Håper det er bra nok for å komme inn på M&K. Jeg kom inn. Virker som om det er lavere snitt på MK i Skien. De fleste hos oss hadde rundt 4. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Kravene blir vel lavere jo lenger vekk fra tettbefolkede steder du kommer.. Her jeg bor er det bare 1 allmennfaglinje, og du kommer inn med snitt på 3, og kanskje lavere også. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Yay! Karakterkort. Håper det er bra nok for å komme inn på M&K. Jeg kom inn. Virker som om det er lavere snitt på MK i Skien. De fleste hos oss hadde rundt 4. Har gjennomsnitt på 4,42. Håper det er nok.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Kravene blir vel lavere jo lenger vekk fra tettbefolkede steder du kommer.. Her jeg bor er det bare 1 allmennfaglinje, og du kommer inn med snitt på 3, og kanskje lavere også. Det er to medielinjer i distriktet her. En med to klasser på Klosterskogen (der jeg går) og en med to eller tre på Porsgrunn VGS. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Da spilte jeg litt mer CS:S. Gidder ikke gjøre noe nyttigt i dag. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Da spilte jeg litt mer CS:S. Gidder ikke gjøre noe nyttigt i dag. That´s the spirit! Tror jeg gjør det jeg også.... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Husker man måtte ha 4,7 for å komme inn på GK på M&K der jeg bor. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Husker man måtte ha 4,7 for å komme inn på GK på M&K der jeg bor. Huff... Jeg håper på det aller beste. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Se på meg se på meg! Se hva jeg får fått, Se hva jeg får fått! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg