MrLeftfield Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 fredrik oh fredrikrb, where are you? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 fredrik oh fredrikrb, where are you? Ja, lesedag uten forum? Har fredrikrb begynt et nytt og dårligere liv? -------- Er ikke folk ferdig med eksamen? Jeg er ferdig med skole for i år, kanskje jeg skal ta tidlig sommerferie? Jeg HAR sommerferie, var ferdig fredag Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Weee! Gratis is på skolen i morgen i forbindelse med unionsoppløsningen. Da tar jeg kanskje turen likevel da. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det endte på 44450kroner Jeg tok 200spenn i lomma Deilig med masse penger til konfirmasjon Fikk 56000 selv Det er dog borte alt sammen nå Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 /[etallica' date=06/06/2005 : 14:03] Matte, muntlig. Ja, det var no dritt Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg går i 9trinn, så jeg får 1 og 2 på alle prøver, bare til og gi faan det. Joda, men jeg skal jo ha meg ei moppe, men jeg vet ikke om jeg ska ta lett eller moped.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 jeg blir antagelighvis hooka opp OMGWTFBBQ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Nyeste Coldplay cd'en er så genial.. åååå *dævve* Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg går i 9trinn, så jeg får 1 og 2 på alle prøver, bare til og gi faan det. Joda, men jeg skal jo ha meg ei moppe, men jeg vet ikke om jeg ska ta lett eller moped.. Tenk på det sånn: Med lettmotorsykkel har du lov til å kjøre fort, med moped har du lov til å kjøre sakte. do the math Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Nyeste Coldplay cd'en er så genial.. åååå *dævve* Har ikek fått med meg at de har sluppet ny.. Bra altså? Må sjekkes ut. Coldplay er kos. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Losers! God morgen! Artig å tenke på at mens dere har slitt og kavet med eksamensshits så har jeg drømt søtt om prinsesser og smårips. På tide med frokost før jeg ser en film. Life is gooood. (og med det mener jeg selvfølgelig at livet MITT er godt, dere som kom opp i matteeksamen har det grusomt) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Nå begynnte eksamen å bli kjedelig...tror æ stakk hjem Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Da var den skriftlige eksamen overstått. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Life is gooood.(og med det mener jeg selvfølgelig at livet MITT er godt, dere som kom opp i matteeksamen har det grusomt) Hm, jeg har hatt engelsk eksamen, og mitt liv er perfekt Dagens gjøremål: -Stå opp -Vaske tatovering -Gå på skolen -Fremføre -Få 6 -Vaske tatovering -Spille kamp -Vaske tatovering -Legge seg med god samvittighet Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Life is gooood.(og med det mener jeg selvfølgelig at livet MITT er godt, dere som kom opp i matteeksamen har det grusomt) Brenn. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 *whatever* La du noengang ut bilde av tattisen? RPP! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 -Få 6 I can help you out with that one O_o Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg vil ha samme eksamen som Haddis! :drible: www.home.no/kennethdammyr <-- Check it out Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg