Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Velkommen til verden, Teddy.

Mamma er nok bare stolt over deg :)

5337735[/snapback]

At han endelig har fått en Daaatee.

5337757[/snapback]

Greia er jo at det er jo bare kino. Ikke noe big deal. :shrug: Skjønner ikke hva som er så farlig. Er jo ikke en romantisk date, men en kinotur.

Lenke til kommentar
Velkommen til verden, Teddy.

Mamma er nok bare stolt over deg :)

5337735[/snapback]

At han endelig har fått en Daaatee.

5337757[/snapback]

Greia er jo at det er jo bare kino. Ikke noe big deal. :shrug: Skjønner ikke hva som er så farlig. Er jo ikke en romantisk date, men en kinotur.

5337760[/snapback]

Her ringer man nesten oldemor i grava for å si at det kommer ei jente på besøk..

Lenke til kommentar

Kjenner til den følelsen. Det er bare én ting å gjøre, og det er å gjøre dem flauere. Et perfekt eksempel fra middagsbordet vårt idag:

Lillebror og mamma snakker om hvor glad jeg er i smårips, og vi får høre "Du må være forsiktig, du vet at det ikke er lov hvis de er under 16, høhø".

Jeg kunne blitt flau eller irritert, men jeg sa heller "det finnes lovlige måter å tilfredstille hverandre, vettu".

Skiftet vi samtaleemne? Eh ja.

Lenke til kommentar
Kjenner til den følelsen. Det er bare én ting å gjøre, og det er å gjøre dem flauere. Et perfekt eksempel fra middagsbordet vårt idag:

Lillebror og mamma snakker om hvor glad jeg er i smårips, og vi får høre "Du må være forsiktig, du vet at det ikke er lov hvis de er under 16, høhø".

Jeg kunne blitt flau eller irritert, men jeg sa heller "det finnes lovlige måter å tilfredstille hverandre, vettu".

5337834[/snapback]

Men så er du genial når det gjelder å finne de rette ordene også, er ikke alle som tenker like kjapt.

Lenke til kommentar

5337834[/snapback]

:!: :!:

Nå har jeg fasta mer enn nok, tar en slurk Cola :w00t:

Lenke til kommentar
Har bare folk som ikke får lov å komma ut etter 11 ellerno av venner her jeg :p de er teite alle sammen ( nesten alle )

5338126[/snapback]

Haha? HAHA!

Hvordan i..? Du er 16 ja, ja?

Flertallet av de jeg kjenner får lov til og gå ut etter 11, du mener i uka ja?

EDIT: kanskje noen sniker seg ut, og later som :hmm:

YAY, soon me have compani.

Ferie suger, blir rastløs. Chiller altfor mye.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...