Anonym234 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hvor er foreldrene? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 dette her er teit... mora og faren min er skilt, har være det siden jeg var liten og har stemor og stefar og alt er helt flott. er da annenhver gang hos mamma og pappa på julaften, og ifjor var jeg hos pappa og ble der fram til dagen før nyttårsaften. jeg er annenhver gang hos mamma og pappa på nyttårsaften også. jeg skal være hos pappa denne nyttårsaften. her er problemet: nå hadde jeg tenkt til å dra på onsdag fordi jeg kjeder vettet av meg her (hos mamma), mens hos pappa er det mer å finne på, fler venner osv. men når jeg sa at jeg skulle dra til pappa på onsdag ble mora mi sinna hu sa at jeg var jo der til en dag før nyttårsaften, så jeg skulle være hjemme(les:hos mamma) like lenge jeg er 16 år,kan hun egentlig nekte meg å dra til faren min på grunn av at hun vil at jeg skal være likt hos begge må nevnes at jeg er hos mamma hele tiden og hos pappa annenhver helg og ca halvparten av feriene. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Så shit i henne da, du er 16 år, du er over 12, du kan flytte til faren din permanent. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) jeg liker meg hjemme og, men noen ganger blir det litt for lenge med samma folka har liksom ikke lyst til å flytte heller. men synes mora mi overreagerer no sykt jaja, jeg skal kanskje ikke dra før onsdag uansett, så jeg,"verdens beste diplomat" , klarer sikkert å diskutere, forklare meg til en løsning Endret 25. desember 2005 av Spazz Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 >Fra 1. januar 2006 vil MSN koste1000millioner milliarder gråsten i måneden. >Dette kommer av at msn holder på å gå konkurs. P.G.A. at det er så mange >idioter og nerder som er >medlemmer (1 million i norge), som bruker dette uten og >betale noe som helst. >Hvis du sender denne til 20-45 (ikke mer ikke mindre) msn brukere >vil du få en EE-mail av oss innen 31.desember 2005 om at du bare må >betale1000millioner, og ikke 1000millioner milliarder. > >Hvis du ikke sender dennne mailen til 20-45 msn brukere innen >24. desember 2005, vil du ikke få kjærester resten av liver, du vil aldri >kysse med en med det motsatte kjønn og du mottar du en mail av oss om at du >må betale 1000millioner milliarder. Mathias ønsker alle msn brukere en >riktig god jul og et riktig godt nytt år! > >Hilsen MSN-styret! > >ciao, sayonara, tingtangte, au revoir, hejdå, hade.... > > >MSN Messenger Enkelt å holde kontakten med vennene dine Last ned >gratis nå Hihi. Uansett. Da har stemoren min ødelagt jula for denne gang. Gleder meg til jul med moren min på fjerde juledag. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Det der blir bare enda mer teitere for hver gang. Ser ut som om det skal være skrevet av "proffe" folk liksom. De ville ikke skrivd noe som: "Dette kommer av at msn holder på å gå konkurs. P.G.A. at det er så mange >idioter og nerder som er >medlemmer " Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Den der er en av de verste jeg har sett... Lurer på å skrive en sånn selv en dag. Om det faktisk hadde vært litt godt skrevet burde det jo ha blitt sendt enda mer rundt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Du MÅTTE sjekke enda det står på den andre sida?! Huff, opna du ikke den? Hihi. Uansett. Da har stemoren min ødelagt jula for denne gang. Gleder meg til jul med moren min på fjerde juledag. 5336764[/snapback] Fortell hvordan stemora di ødela jula? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Fortell hvordan stemora di ødela jula? 5336851[/snapback] Alle de små tingene... Gidder ikke snakke om det. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Det er det vi lærer i jula - at stemødre er onde Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Det er det vi lærer i jula - at stemødre er onde 5336855[/snapback] Vise ord fra Julenissen. Btw takk for alle gavene jeg fikk av deg i år Hr.Julenisse Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Det er det vi lærer i jula - at stemødre er onde 5336855[/snapback] ...og at det å gi er oppskrytt. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Når du nekter broren din tilgang på nettet ditt fordi en lekebedrift er mer viktig, og så trekker kniv mot ham, så ser jeg ingen som helst grunn til at du skal slippe unna. Hvem faen truer broren sin med kniv uansett? 5336593[/snapback] Okey, da tror jeg ikke du forstod helt situasjonen. Hvorfor du skriver "du" får være en annen sak, uansett hvor rart og uannsynlig det virker er det ikke meg dette gjelder. Men saken var at broren regelrett trua "fyren", altså jeg kjenner de folka der og vanlig diskusjon er ikke aktuelt da. Det kalles selvforsvar og har ingenting med broren å gjøre, og som sagt, det er ingen "lekebedrift". Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Narnia er en nydelig film folkens, men ikke bedre enn boka. Om noen ikke har tenkt til å se den burde dere tenke over det en gang til.=) Lenke til kommentar
argomara Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Leste boka for mange, mange år siden så jeg får vel ta og se den i romjula tenker jeg.. Menne var boka eller filmen best? (de som har sett den da?) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Jeg gleder meg til skolen begynner igjen Og til 3 januer. Fordi da begynner nettbutikkene og sende ut igjen, tror jeg. - 3. januar er vi tilbake for fullt, bestillingene sendes da ut fortløpende. Endret 25. desember 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Weehoo Look what gave me 5334014[/snapback] Jeg fikk noe som er bedre. Fått åtte bøker siden slutten av november nå.=D 5334039[/snapback] Du kan ikke lese Pullman på norsk! Du må jo lese dem på engelsk. Blir jo så mye bedre da... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Er så deilig å ha sånne dager hvor man baer 100% slapper av og koser seg med familien. Drakk irish coffe med mamma og pappa istad, så sang mamma og jeg singstar. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Leste boka for mange, mange år siden så jeg får vel ta og se den i romjula tenker jeg..Menne var boka eller filmen best? (de som har sett den da?) 5337036[/snapback] Jeg har aldri opplevd at filmen er bedre enn boka. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Weehoo Look what gave me 5334014[/snapback] Jeg fikk noe som er bedre. Fått åtte bøker siden slutten av november nå.=D 5334039[/snapback] Du kan ikke lese Pullman på norsk! Du må jo lese dem på engelsk. Blir jo så mye bedre da... 5337101[/snapback] Er ikke min skyld at de "tenkte det at du (jeg) ikke er så god i engelsk, derfor kjøpte vi (kjøperene) norsk", er det vel?Lest HDM på engelsk før da, heldigvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg