SnittLeif Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Stish: ti stille med deg! Sto opp klokka 7 og sovna 2 ganger i dusjen jeg Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Stish: ti stille med deg! Ti stille med at det er digg å kunne sove lenge å ikke starte før kl. 11:45? Hvorfor det? *hihi* Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mente med det, men OK! you dont follow my drift? edit: unf unf unf unununf unf unf *dask* unununf unf unf *dask* ununununf unf unf *dask* WOOHOHOHOHOOOOOOOH! errrr....im sick, man. S I C K Endret 6. juni 2005 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 I dag er jeg "syk". Orket ikke dra på skolen. Sikkert ingen som merker at jeg ikke er der uansett så Har litt vondt i halsen, men jeg kunne dratt på skolen. Orket bare ikke. Så i dag skal jeg virkelig sløve, det skal bli deilig! Lurer på om jeg skal se en film Når jeg tenker meg om skulle jeg hatt et krl-fremlegg på skolen i dag, burde kanskje vært på skolen. Håper jeg slipper fremlegget i morgen. Herr Brun Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Dere er noen skikkelig latsabber hele gjengen! Skulkeskolen på den måten. I dag har vi lesedag og jeg har vært veldig flink. Stod opp kl. 08:20 og var klar til arbeid kl.09:00. Det betyr at jeg nå har kommet veldig langt på min eksamen, som ikke skal fremføres før på fredag. Jeg er nesten stolt av meg selv (Hmm...bare en som leser SO4, og det er meg... ) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Yay! jeg sitter å har eksamen nå Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Du kan da ikke sitte på SO da, haddis! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Joda... sitter å skriver litt raporter, setter sammen noen maskiner og lager data base.. Ingen lærere her så....Går greit å sitter på HW Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Matte tentamen er kjipt! Det gikk til h******! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Sette inn cpu er vanskelig! Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Vi fikk fri kl 12 siden det hadde vært en misforståelse med lærerene Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Gjenta dette mumlende for deg selv gjerne mens du vugger sakte frem og tilbake med overkroppen og stirrer stivt ut i luften. Denne seansen krever også et passende soundtrack. F.eks Let it be Men phax, er det slutt på avstandsforholdet? Og hvilket stadie er du på? Hvis du er på samme stadie som han på bildet, har du "kommet deg av ræva" og "sluttet å synes synd på deg selv"? ----- Jeg har lyst å ta bilder av noe. Men jeg mangler inspirasjon. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Nettopp ferdig med konfirmasjon, deilig med penger ! Hvor mye ende det på? Det endte på 44450kroner Jeg tok 200spenn i lomma Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Haddis i aksjon HAHA.. Eid Du setter den inn feil vei. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Nettopp ferdig med konfirmasjon, deilig med penger ! Hvor mye ende det på? Det endte på 44450kroner Jeg tok 200spenn i lomma 44450 kroner ja, ikke dårlig det. Ikke så mange som får så mye... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Nettopp ferdig med konfirmasjon, deilig med penger ! Hvor mye ende det på? Det endte på 44450kroner Jeg tok 200spenn i lomma Gratulerer Har arbeidsuke denne uka. Og jeg kommer meg ikke til jobb før i morgen BTW: Fant nettopp ut at jeg skal sitte på i en jaguar XKR til arendal (8 kjøretimer) der jeg skal jobbe Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Var rett til hifi klubben etter konfirmasjonen min. Da var de pengene borte. Men morsomt var det jo. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Haddis i aksjon HAHA.. Eid Du setter den inn feil vei. Trokke det nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg