Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mente med det, men OK! :p

you dont follow my drift? :D:mrgreen:

edit: unf unf unf unununf unf unf *dask* unununf unf unf *dask* ununununf unf unf *dask* WOOHOHOHOHOOOOOOOH!

errrr....im sick, man. S I C K :p

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

I dag er jeg "syk". Orket ikke dra på skolen. Sikkert ingen som merker at jeg ikke er der uansett så :p Har litt vondt i halsen, men jeg kunne dratt på skolen. Orket bare ikke. Så i dag skal jeg virkelig sløve, det skal bli deilig! Lurer på om jeg skal se en film :hmm:

Når jeg tenker meg om skulle jeg hatt et krl-fremlegg på skolen i dag, burde kanskje vært på skolen. Håper jeg slipper fremlegget i morgen.

Herr Brun

Lenke til kommentar

Dere er noen skikkelig latsabber hele gjengen! :p

Skulkeskolen på den måten. I dag har vi lesedag og jeg har vært veldig flink. Stod opp kl. 08:20 og var klar til arbeid kl.09:00. Det betyr at jeg nå har kommet veldig langt på min eksamen, som ikke skal fremføres før på fredag. Jeg er nesten stolt av meg selv :cool:

(Hmm...bare en som leser SO4, og det er meg... :dontgetit: )

Lenke til kommentar
Gjenta dette mumlende for deg selv gjerne mens du vugger sakte frem og tilbake med overkroppen og stirrer stivt ut i luften. Denne seansen krever også et passende soundtrack.

F.eks Let it be :)

Men phax, er det slutt på avstandsforholdet? :(

Og hvilket stadie er du på? Hvis du er på samme stadie som han på bildet, har du "kommet deg av ræva" og "sluttet å synes synd på deg selv"?

-----

Jeg har lyst å ta bilder av noe. Men jeg mangler inspirasjon.

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Nettopp ferdig med konfirmasjon, deilig med penger !

Hvor mye ende det på?

Det endte på 44450kroner :D

Jeg tok 200spenn i lomma :cool:

Gratulerer :)

Har arbeidsuke denne uka. Og jeg kommer meg ikke til jobb før i morgen :D

BTW: Fant nettopp ut at jeg skal sitte på i en jaguar XKR til arendal (8 kjøretimer) der jeg skal jobbe :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...