Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil bare si at jeg elsker samtlige av dere!

Dere er en flott gjeng alle sammen, og ja, det gjelder DEG også! :)

Alle som føler seg truffet av denne posten, kan forsyne seg av en liten pokal, som jeg herved deler ut til alle sammen: trophy.gif

 

Jeg håper dere får en ellers strålende dag!

Lenke til kommentar
Hei XXXXXXXX

Kundenr: XXXXX

 

NextGenTel er kjent for å levere skikkelig kraftig bredbånd, og for å sette opp hastighetene på bredbånd uten å øke prisene. Du som har 1450 har fått økt hastigheten din til 2000 Kbps. Prisen er derimot akkurat den samme som du hadde før. Hastigheten blir automatisk oppgradert for deg i løpet av mai.

 

:D

Lenke til kommentar
Jeg vil bare si at jeg elsker samtlige av dere!

Dere er en flott gjeng alle sammen, og ja, det gjelder DEG også! :)

Alle som føler seg truffet av denne posten, kan forsyne seg av en liten pokal, som jeg herved deler ut til alle sammen: trophy.gif

 

Jeg håper dere får en ellers strålende dag!

Har du mista jomfrudommen?

Lenke til kommentar
*snip*

KILL @KD !!!!!!! :devil::devil:

Hvorfor skal du drepe meg nå?

--------------

Ahh, det er sinnsykt digg med sol! Blir i så utrolig mye bedre humør når solen titter fram fra skyene. Som dere sikkert har merket så har jeg ikke vært direkte mye her i det siste, og det er et resultat av en (uvanlig) trang til å være ute. :)

 

Edit: Sjekket hvor mange innlegg jeg har her i S04, og det viste seg at det var 6.

Bundy har 83! Beskylder dere meg for å spamme? Hæ?

 

:p

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Ahh, det er sinnsykt digg med sol! Blir i så utrolig mye bedre humør når solen titter fram fra skyene. Som dere sikkert har merket så har jeg ikke vært direkte mye her i det siste, og det er et resultat av en (uvanlig) trang til å være ute. :)

Gratulerer med å klare å komme deg ut nå. Selv har jeg pollen allergi, så det begynner å klø noe sinnsyk i øynene mine når jeg er ute.

 

I morgen blir det å cille'n i Frognerparken. :cool:

-----

Jeg er nr. 13.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Jeg har pollenallergi også, men jeg har noen fine små hvite piller som jeg tar hver morgen, og da klør det ikke en dritt! :)

 

Frognerparken ja. Lenge siden jeg har vært der!

Har noen fine hvite piller jeg også, me de hjelper like mye som mel.

 

Funker kanskje verre uten dem, men det vil jeg ikke prøve. ;)

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Hei XXXXXXXX

Kundenr: XXXXX

 

NextGenTel er kjent for å levere skikkelig kraftig bredbånd, og for å sette opp hastighetene på bredbånd uten å øke prisene. Du som har 1450 har fått økt hastigheten din til 2000 Kbps. Prisen er derimot akkurat den samme som du hadde før. Hastigheten blir automatisk oppgradert for deg i løpet av mai.

 

:D

Idiot!

Jeg vil også ha...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...