Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var jeg nettopp julenisse for småbarna. Ligger i skjul for å gjøre illusjonen komplett.

5333235[/snapback]

"Lars, Lars! Nå gikk du akkurat glipp av julenissen!"

Nå begynner det å lukte mistenkelig mye ribbe nede. Jeg er sulten som en utsulta og skabbete ulv, jeg har ikke spist noen ting i dag. Nam, julemat skal bli godt. *poff*

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Julegaver er det verste med julen.

5333096[/snapback]

Hva skjedde med "julen er jo så koselig"?

Er det seriøst folk her på julaften? Folk, se å komme dere vekk fra maskinen (det inkluderer meg). God jul!

5333230[/snapback]

Da var jeg nettopp julenisse for småbarna. Ligger i skjul for å gjøre illusjonen komplett.

5333235[/snapback]

"Lars, Lars! Nå gikk du akkurat glipp av julenissen!"

Nå begynner det å lukte mistenkelig mye ribbe nede. Jeg er sulten som en utsulta og skabbete ulv, jeg har ikke spist noen ting i dag. Nam, julemat skal bli godt. *poff*

5333244[/snapback]

Må du se å følge det du skriver gutt og ikke bedriv dobbeltmoral her.

Lenke til kommentar
Da har jeg vært å lagd å servert juleribbe på det lokale gamlehjemmet her i byen :D

Jeg syntes så synd på de eldre folkene som fikk bare noe skvipete julemat...Da var det bare å brette opp armene å lage mat...

Jaja...da satt jeg her i stua helt alene....what to do.. :hmm:

5333353[/snapback]

Du er et bedre menneske enn meg. Jeg beundrer deg.

Lenke til kommentar
Da har jeg vært å lagd å servert juleribbe på det lokale gamlehjemmet her i byen :D

Jeg syntes så synd på de eldre folkene som fikk bare noe skvipete julemat...Da var det bare å brette opp armene å lage mat...

Jaja...da satt jeg her i stua helt alene....what to do.. :hmm:

5333353[/snapback]

Fin ting å gjøre, Haddis, respekt til deg. Jeg burde gjort noe sånt, jeg også. Det er så mye enklere å gi penger enn å faktisk gjøre noe..

Vel, jeg har nå spist meg kvalm på god mat, og tar en liten datapause før kaffe, kaker og gaver. Jeg sover godt inatt :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...