.tomf Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Mattetentamen i dag, og jeg har vært oppe hele natta. Dette går ikke bra. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Phax is here *lese når jeg kommer hjem igjen* Sikkert fordi du ikke har vært her at folk har lagt seg tidligere . Da skal man rekke bussen! edit: Du må sove vet du, TomFu . Og det med biljarden var helt sykt! Endret 6. juni 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) http://www.boreme.com/boreme/funny-2005/po...-latestqqlatest Jøss, imponerende! Snart sk0l og.. Jaja, hadebra folkens. Btw; phax, en virkelig intressant guide du hadde laga! EDIT: Noen som har link til tråden: "Ros en forumbruker" eller noe i den dur? Finne ikke når eg søke.. Endret 6. juni 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Finner du noen av sangvalgene dine på fredrikrb sin playlist så kan du være sikker på at du har valgt feil. De er søte, så det så! Det er bare alle andre som ikke har funnet det ut... ennå. Now playing: DJ Pulse - Lonely (2004) ketchez: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=405998 Endret 6. juni 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Nå skal jeg til byen og se på kino/bowle og spise pizza med klassen! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Nå skal jeg til byen og se på kino/bowle og spise pizza med klassen! Bastard! Jeg er snart ferdig på skolen. Bare et par minutter igjen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Klokka er halv ni og du er snart ferdig på skolen? Heldige deg. Na stikker jeg, so long suckers. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Klokka er halv ni og du er snart ferdig på skolen? Heldige deg.Na stikker jeg, so long suckers. Eksamensforberedelse. Jeg skulle bare brenne to cder. Men, må gå hjem, det er ikke like morsomt. ^_^ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Klokka er halv ni og du er snart ferdig på skolen? Heldige deg.Na stikker jeg, so long suckers. Eksamensforberedelse. Jeg skulle bare brenne to cder. Men, må gå hjem, det er ikke like morsomt. ^_^ The Force is strong with you, my young aprentice. May the Force be with you. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jepp, håper på medvind, MrLeftfield. Blir mye lettere å gå da. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 God damn it, i'm trøtt! Var på kino og så Star Wars i går, stakk så til dama til hu jeg var på kino med(lang historie) og var ikke i seng før halv 2 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 God damn it, i'm trøtt! Var på kino og så Star Wars i går, stakk så til dama til hu jeg var på kino med(lang historie) og var ikke i seng før halv 2 så det du mener er http://www.pablofrancisco.com/video/mexican_music.wmv ? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mente med det, men OK! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 God damn it, i'm trøtt! Var på kino og så Star Wars i går, stakk så til dama til hu jeg var på kino med(lang historie) og var ikke i seng før halv 2 Hvem sin seng? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Javel? Ville du hatt senga mi i stedet? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Ja, vi kom ikke opp i muntlig! De hadde for få sensorer så skolen vår slapp Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Ahh..! Så deilig det er å sove lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg