Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grevinnen og hovmesteren har sluttet å være tradisjon her i huset for lenge siden. Det var litt større da du måtte slite deg igjennom noen minutter med Dacapo for å vente på at 'Grevinnen og hovmesteren' skulle begynne.

Edit: Nei. gått på den 23. så lenge jeg kan huske i alle fall.

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar
Steffyboy ftw! Det var vel faktisk du som klaget på at jeg rapporterte et eller annet i so4 på et eller annet tidspunkt, ikke så lenge siden. Tihi

Nå sitter jeg og koser meg med en 20" apple lcd-widescreen (den som var med i 5-kampen til hardware for litt siden) Det er koooos!

5330345[/snapback]

Selvsagt kommenterte jeg det, ingen rapporterer noe i SO4 utenom meg! Jeg er egentlig moderator på forumet, jeg får bare ikke den offisielle tittelen fordi jeg ikke er det politisk korrekte valget.

Lenke til kommentar
Gleder meg til å leke med...ehhh se ungene leke med alt som jeg har kjøpt til dem.... :innocent:

5330366[/snapback]

Det er som fiskeren som kjøper fiskegarn til kjerringa til jul ;)

5330382[/snapback]

"God jul, kjære, en Xbox 360 :) Hva mener du, er du ikke fornøyd? Du sa selv at vi måtte tilbringe mer tid sammen, og jeg har jo kjøpt bilspill! Multiplayer bilspill!"

Lenke til kommentar

Skjold? Har du skjold?

Pokker, fikk kun tøfler og mopp av forumstyret når jeg "steg i gradene".

Og det hadde jeg som kjent fra før av (i tilleg til kappe da).

Var ikke meningen å hive stein, men er dessverre tom for snø her. Beste jeg kan få til er en vannballong.

Må nesten ta å sjekke værmeldingen her for imorgen. :hmm:

SteffyBoy: Hvordan visste du at jeg hadde kjøpt X-BOX 360 til min 6 år gamle sønn? :D

Edit: Med bilspill....

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Har spilt masse NFSMW nå. Greier ikke den ene tingen :(

5330162[/snapback]

Har du stilt på de der greiene under performance tuning-menyen? De har noe grusomt mye å si for hvor bra en kjører.

5330187[/snapback]

Jeg har gjort det. Spesielt glad i å stille turboen heeelt ned når jeg må leke brøytebil med poletiet :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...