robB Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Gudd najt! What he said. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Gudd najt! What he said. Æsj. Sove. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Jaja da har man vært ute i villmarken og lagd rallyfilm, en bil, traktorvei, og litt for mye steiner. jaja *Frokost* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Jaja da har man vært ute i villmarken og lagd rallyfilm, en bil, traktorvei, og litt for mye steiner. jaja *Frokost* Man må like en slik tid- og stedsuavhengig matglede -- Kakao akkurat nå her. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Jaja da har man vært ute i villmarken og lagd rallyfilm, en bil, traktorvei, og litt for mye steiner. jaja *Frokost* Filmen må ut på nett! Har selv plass til den, viss du ikke har noen plasser og legge den... *vilse* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Kanskje den kan komme i rekken med andre utrolige, burdeværtprisbelønte og svært underholdende filmer, deriblant en som hopper over et rekkverk og lander vått Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Whiskey, Tango, Foxtrot. Hatt litt meldingsutveksling med det som var ei veninne nå. Hun var ei veninne, men ikke nå lengre virke det som. Jeg kunne visst bare holde meg unna om jeg fortsatte som jeg gjorde. Ikke at jeg vet helt hvorfor jeg har gjort noe galt, though. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Nå må skjerpe deg'a! Jævla tulling. Du skjønner jo ingenting. Har du noen gang tenkt på hva jeg føler?! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Nå må skjerpe deg'a!Jævla tulling. Du skjønner jo ingenting. Har du noen gang tenkt på hva jeg føler?! Hæ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Nå må skjerpe deg'a!Jævla tulling. Du skjønner jo ingenting. Har du noen gang tenkt på hva jeg føler?! And the Oscar for Best Acting goes to... KENNETH DAMMYR, for "every woman, ever". Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 http://go.dagbladet.no/ego.cgi/dbforsideO/.../05/433827.html Natti folkens! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Takk, Takk! Jeg må begynne med å takke mamma... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) http://img172.echo.cx/img172/6018/lindsay6qw.jpg http://webusers.warwick.net/~u1021851/125.jpg Endret 5. juni 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 ^^ Celine Dion alert Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Celine Dion, til og med. Frekt å sammenligne Lindsay med Celine. Endret 5. juni 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Uff da, fornærmet visst litt Jeg syns det lignet på det første bildet. Bedre uten sminke forresten, og skal innrømme at jeg har sett et par filmer hun er med i (tror jeg ) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Satte opp min egen cs server, var sikker på at det ikke kom til å virke, pga det virket ikke før. Så jeg spurte en som jeg trodde var veldig god til å teste serveren. Det virket og vi spilte på øvelse map Resultatet ble nesten helt likt *stolt* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Høres vel bra ut, føssi ---- Uff. "Let it be" kom nettopp på, og så ser jeg ut vinduet på stjernene. Blir deppa av sånt Netter er dårlige greier å være våken på. God natt! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Litt nattlig underholdning: http://www.boreme.com/boreme/funny-2005/da...-latestqqlatest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg