PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'dusch' i bokmålsdatabasen verken i ordlistene eller i ordboka. Jeg har gitt meg... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg måtte bare gni det inn. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg måtte bare gni det inn. Typisk deg Fredrik. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 @ home! *phew* BTW! Volcov har vært i Hamar og møtt en chick. De fant hverandre på nettet og nå endelig møttes. Han er midlertidig på vei hjem med tog etter vellykket hookup. Mer info kommer senere. STAY TUNED :] Lenke til kommentar
Eline Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Ehy, I love you too, don't forget that! Og phax da, han er en go'gutt. Selvom jeg vet at han ikke titter innom så må jeg vel nevne det så han ikke skal bli misunnelig.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Joda. Har fått meg dame jeg. Vært sinnsykt nervøs i en uke nå. Visste at jeg bare "måtte" møte hu denne helgen. Det gikk helt greit, møtte foreldrene og venner osv, så da ble alt litt lettere etter det egentlig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Ehy, I love you too, don't forget that! Og phax da, han er en go'gutt. Selvom jeg vet at han ikke titter innom så må jeg vel nevne det så han ikke skal bli misunnelig.. ----------- Natta, folkens. Skole i morgen. Lykke til på eksamen, alle som har det! Endret 6. juni 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Joda. Har fått meg dame jeg. Vært sinnsykt nervøs i en uke nå. Visste at jeg bare "måtte" møte hu denne helgen. Det gikk helt greit, møtte foreldrene og venner osv, så da ble alt litt lettere etter det egentlig. BILDE! Endret 5. juni 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Har sett Rain Man nå. *Trekke fra gardinene* Ikke så verst. Litt trøtt nå. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 KNUSER EGG: Ben Stiller knuser et egg i hånden mens han takker for prisen som «Beste kjeltring». Foto: REUTERS Hva synes jeg om saken; Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Noen som vet når vi får skattepengene? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Noen som vet når vi får skattepengene? Får skattepenger? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 God natt! Ahh! Jeg kan sove lenge i morgen.. Vi starter ikke før kvart på 12 Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 De pengene som en får igjen når en har betalt for mye skatt. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 De pengene som en får igjen når en har betalt for mye skatt. Restskatten... Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Vært syk siden torsdag (hadde fri tors-søn), fortsatt litt dårlig.. Halsen/nesen - går eg på skolen i morgen? -Jar Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Da har jeg bestemt meg for å kjøpe et LianLI PC6070A Plus. Med viftestyring og chipsetkjøler blir det intet mindre enn 2168kr... *Tjene penger* EDIT: Bilde: Endret 5. juni 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg