Litejk Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg er sååå forelska var ikke noe mer jeg ville si, det er en heeerlig følelse!! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Fy så rask tiden går nå. Vil ikke ha engelsk tentamen! Du klager over? Engelsk er jo det letteste bortsett fra norsk. Muntlig? Vi skal ha lest hele boken, kunne fortelle sammendrag fra alle tekstene OG ha fulgt med på nyhetene som har noe med USA å gjøre. Matte er lettest... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg er sååå forelska var ikke noe mer jeg ville si, det er en heeerlig følelse!! Så jævla fint for deg. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Muntlig? Vi skal ha lest hele boken, kunne fortelle sammendrag fra alle tekstene OG ha fulgt med på nyhetene som har noe med USA å gjøre. Matte er lettest... Ikke så gøy allikevel med andre ord. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg er sååå forelska var ikke noe mer jeg ville si, det er en heeerlig følelse!! Grattis mann, det og være forelska er genialt... av og til Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Jeg er sååå forelska var ikke noe mer jeg ville si, det er en heeerlig følelse!! Det blir værre. Uansett. Grattis på en måte. Endret 5. juni 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Jepp, skole i morgen. Må bare brenne ut diverse drit jeg har på maskina, ta med materiale hjem og forberede meg til muntligeksamen. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 BTW! Volcov har vært i Hamar og møtt en chick. De fant hverandre på nettet og nå endelig møttes. Han er midlertidig på vei hjem med tog etter vellykket hookup. Mer info kommer senere. STAY TUNED Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Nå skal jeg måle hvor lang tid jeg bruker på 5km... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Verdens mest driftsikre bil ^^ Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Mein Erste worklog SO-edition I dag ble jeg lei av den konstante duringen og av og til bråbremsen med påfølgende restart, i strømforsyninga i PCen. Så jeg skrudde den opp og tok en liten rens inni der. Bevæpnet med mange skrujern, sentralstøvsuger med 3 forskjellige tuter, og Q-tips gikk jeg løs på oppgaven: Strømforsyninga oppå kabinettet, støvsugd. Rense litt med Q-tips... PSU klar til å skrues fast igjen, ren og pen. Støvet henger ikke ut bak lenger Skitne (nytteløst forsøkt rengjort igjen ) Q-tips sammen med en ny en Men, stoler ikke på den gamle greia, så i morgen kjøper jeg ny PSU likevel Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Joachims planlagte bad blir erstattet av en lang dusch i stedet... Min mama lå i badekaret, og hadde visst tenkt å bli liggende... Men en dusch er ikke å forakte! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Nei, en dusj er bra. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Nå har jeg vært i byen og sett Hostage. Litt skuffende film egentlig... _____ Rå bil Fredrik! _____ MrLeftfield, vi forventer full rapport. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Jepp, skole i morgen. Må bare brenne ut diverse drit jeg har på maskina, ta med materiale hjem og forberede meg til muntligeksamen. er ikke du født i 95 da fredrikrb? da er du 10 år... eksamen? WTF? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Nei, en dusj er bra. Skrives det ikke dusch? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg har fri i morgen, og i overmorgen, og i overovermorgen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Jepp, skole i morgen. Må bare brenne ut diverse drit jeg har på maskina, ta med materiale hjem og forberede meg til muntligeksamen. er ikke du født i 95 da fredrikrb? da er du 10 år... eksamen? WTF? What can I say, I'm a smart kid. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Skrives det ikke dusch? Nei. er ikke du født i 95 da fredrikrb? da er du 10 år... eksamen? WTF? Knis. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 er ikke du født i 95 da fredrikrb? da er du 10 år... eksamen? WTF? Jo, Fredrik er 10 år og han skal ha eksamen. <3Steffyboy<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg