Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At andre liker å ødelegge skoene sine er da ikke Joachims problem? Fire par sko er et absolutt minimum for å ikke slite ut skoene fortere enn nødvendig, i tillegg til at en nødvendigvis vil få et behov for å variere litt mellom forskjellige antrekk. Nå er jeg litt ekstrem, men i tilfeller der jeg kan risikere å måtte gå ut og skal skifte tre ganger daglig (noe som skjer forholdsvis ofte), trenger jeg minst tolv par sko på ferie, så sant jeg skal være borte mer enn fire-fem dager («spesialsko» kommer i tillegg). Dette for å ikke bruke skoene oftere enn hver fjerde/femte dag (anta at det finnes en risiko for at skoene kan bli våte/skitne hver gang jeg går ut), samtidig som det skal være mulig å gå med det jeg føler for.

Lenke til kommentar
Møkkaforum, har så mye nedetid.

Ja, gud forby at vi faktisk prøver å fikse de problemene vi har opplevd den siste tiden. :)

5317481[/snapback]

Men det er vel en grunn til at det blir nedetid?

 

Spesielt irriterende når jeg føler for å sove.

 

 

 

Np. Tazte Priv

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

Vi har hatt mange slagplaner for å få bukt med problemene, men dessverre har det oppstått 2 nye problemer for hvert steg vi tar fremover, og ikke alle disse er løsbare umiddelbart. Men vi jobber med saken. Tro meg, ingen er mer irritert over disse problemene enn oss. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...