Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke 3 par sko en gang :!:

5317221[/snapback]

Helt sikker?

Jeg har faktisk en del.

2 par "allbrukssko"

1 par treningssko

1 par dressko

1 par støvler

1 par vintersko.

Edit: Hvordan kunne jeg glemme slalåmskoene mine? *elskepå* :love:

Faen, dette ble mange :p

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Nå har jeg fikset radioen i bilen, det gikk ikke helt som jeg forventet :wallbash:

Først var det å finne ut hvor antenna gikk (den er sjult inni bilen, ikke sån som stikker ut)

Jeg fant ut at den gikk et sted ut i baksetet, jeg dro ut alt som heter bakseter, foring å diverse. Så dro jeg av deler av taket...Å endelig fant jeg senderen!

Men der virket alt ok..."hmm" tenker jeg :shrug:

Så viser det seg etter 2 1/2 time at alt jeg trengte å gjøre var å trykke på en resett knapp på cd-spilleren så fungerte radioen igjen

:wallbash::wallbash::realmad::realmad:

Lenke til kommentar
Nå har jeg fikset radioen i bilen, det gikk ikke helt som jeg forventet  :wallbash:

Først var det å finne ut hvor antenna gikk (den er sjult inni bilen, ikke sån som stikker ut)

Jeg fant ut at den gikk et sted ut i baksetet, jeg dro ut alt som heter bakseter, foring å diverse. Så dro jeg av deler av taket...Å endelig fant jeg senderen!

Så viser det seg etter 2 1/2 time at alt jeg trengte å gjøre var å trykke på en resett knapp på cd-spilleren så fungerte radioen igjen

:wallbash:  :wallbash:  :realmad:  :realmad:

5317318[/snapback]

Hahahaha, dagens :lol:

Lenke til kommentar
Nå har jeg fikset radioen i bilen, det gikk ikke helt som jeg forventet  :wallbash:

:wallbash:  :wallbash:  :realmad:  :realmad:

5317318[/snapback]

Hehe, da blir det godt med laang juleferie. :tease:

Jeg har:

-Pensko x2

-Sommersko x1

-Vintersko x1

-Gummistøvler x1

-Fotballsko x2

-Joggesko/innesko x2

-Fjellsko x1

-Vanlige sko x2