Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde 7 timer gym i dag :hrm:

Om jeg vil ha 7 timer gym går jeg idrett!

Jaujau, ferie nå

:dribble:

5316370[/snapback]

LIEK, THAT WOULD BE MY DREAM. :love:

Gym er jævlig digg, uansett hvor jævlig selve gymmen er. Coopertest? No problem, det er gym. Styrke? Ikke noe stress, det er gym. Sånn tenker jeg.

5316386[/snapback]

Nynorskundervisning på fransk > gym

Fysikkprøve > gym

Sex med den ekle mannlige engelsklæreren min = gym

Lenke til kommentar
Faen i helvete, jeg skal fly en strekning economy i morgen og har bare lov til å ha med tyve kilo innsjekket baggasje. DET VEIER BAGGEN MIN NÅ(Pluss at jeg har sendt ned en del baggasje med en cargo-levrandør, men det er en annen sak). Hvor mye er overvektsgebyret i Star Alliance på?

5317077[/snapback]

Ingen grund til å bli så sur, du har jo julemusikk nå som du kan høre på.

Men 20kg :nei: på en tur som varer en uke, trenger man kun å ha med max ca. 10kg.

Lenke til kommentar
Faen i helvete, jeg skal fly en strekning economy i morgen og har bare lov til å ha med tyve kilo innsjekket baggasje. DET VEIER BAGGEN MIN NÅ(Pluss at jeg har sendt ned en del baggasje med en cargo-levrandør, men det er en annen sak). Hvor mye er overvektsgebyret i Star Alliance på?

5317077[/snapback]

Det ordner seg sikkert. De pleier ikke å være så veldig strenge de første par kiloene...

Overvektsgebyret har jeg dessverre ikke peiling på.

for å minske vekten kunne du prøve å lette beauty-bagen din? :green:

Lenke til kommentar

Spam/support=ban står det i topic. Det er et godt hint til ikke å komme med slikt ;)

Nå er denne moderator for (dum?)snill til å gi ban for slikt, så enkelte kan prise seg lykkelig :)

Et par innlegg er fjernet.

Kommentar til dette innlegget/moderering gjøres som altid på pm, ikke i denne tråden:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...