Bandidos-Pelle Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Carsten : På utregningen din over så brukte du 420m/per runde.Så 8*420=3360m , altså ca. 3400m.... Vi har 400-meters baner.... Ja, men allikevel, det er veldig bra. Kudos. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Jeg la nettop merke til at jeg hadde 1333 inlegg i OT-Baren. merkelig siden jeg hadde 1337 for et par måneder side, har bilde av det og greier også : / Og hva er Copper testen?? Kanskje noen poster har blitt flyttet etc. Cooper testen er en test som sjekker hvor langt du kan løpe på 12 minutt... EDit: husker i 8. klasse var det et "krav" for guttene å løpe 6,5 runder. Endret 5. juni 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg løp nesten 4. Ahh yeah. Kondisen er faktisk blitt verre siden den gang. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Nå er LANet ferdig og jeg er trøtt og sliten.. Har ikke fått vært her på hw.no på 24 timer Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Vi har en runde på skolen som vi faktisk skal løpe på skolen i morgen som er ca. 3.1km Jeg løp den siste gang på 12.20 og skal forbedre meg nå Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Til han/henne som diver å sender mld til madammen min, jævlig takk. Stikk heller tryne ut til meg Endret 5. juni 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Til han/henne som diver å sender mld til madammen min, jævlig takk. Stikk heller tryne ut til meg WTF is up, baby? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Ah, Cooper-testen, ja. Jeg løp nesten 4 runder. Dårligst på trinnet mitt. </nerdeskryt> Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg greide 7 runder og 20 meter!!! Beste resultatet (mitt) noensinne!!!!!!!!! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 altså 5 km på 15 min? Da er det mer nedoverbakker enn oppoverbakker tror jeg Det tar da ikke lang tid å springe 5km! Av treneren vår fikk i vi oppgave og springe 3 km på under 15 min. Dette gjorde jeg da ca. annenhver dag. Etterhvert går tida på 3 km bare nedover og nedover.... Så økte jeg til 5 km. Dette går nå på 15 min. Spiller fotball, og trener mye...... BULLSHIT! Jeg løper syv runder på Coopertesten (den varer i 12 minutter). 7*420= 2940. Jeg løper ca. 3 km. på 12 minutter, og du løper 5 km. på 15 minutter? Kan godt være att den strekninga jeg løper er under 5 km, men i følge det jeg vet skal den være ca. 5km... Kan godt være jeg bare snakker tull! tongue.gif Jeg skal teste idag. Kan godt være att den strekninga jeg løper bare er 1-2km, men jeg skal måle med bil senere idag.. Som sagt, kan GODT være jeg bare preiker bullshit! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Greier jeg det på under en time får jeg 5K Hvem får du disse pengene av? Min far Dette gikk rett vest. Løp 2,5km uten problemer. Da kjente jeg at jeg ble varm på føttne, så jeg tok av meg skone og luftet i 30sek (hadde god tid). Når jeg tok dem på igjenn tenkte jeg at det var like greit og bare la lissene være uknyttet siden skoene egentligt er bittelitt for små. Da fikk jeg fort gnagsår. Gikk 5km til før min fra hentet meg. Jeg hadde hatt vanlig paserfart de siste 5km og sakte jogging 2,5km (Brukte en time og 20min) Fordi jeg deltok og hadde greid kravet fint om det ikke var for skoproblem fikk jeg 500 Etterpå var det en god middag. Nå når jeg kom hjem har seff noen skrudd av varmvannstanken slik at det ikke går ann og dusje Endret 5. juni 2005 av MagE Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Nå når jeg kom hjem har seff noen skrudd av varmvannstanken slik at det ikke går ann og dusje Det er sikkert legionella i den JoachimR: Agurker og sånt? Endret 5. juni 2005 av svamp Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Tror jeg skal ta et deilig bad å legge på ansiktsmaske etterpå... litt usikker på om tiden strekker til. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Tror jeg skal ta et deilig bad å legge på ansiktsmaske etterpå... litt usikker på om tiden strekker til. Whiskey. Tango. Foxtrot. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Face mask with Natural Strawberry, lemon and passoin flower. "Gel gently removes impurities, for a natural, healthy glow". Jo takk! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Italieneren tar Carew på stå'en jo! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 [bilde] Italieneren tar Carew på stå'en jo! Jeg visste det var noe muffens med fotball. Når de gjør det der på TV, tenk bare hva som potensielt kan skje i garderoben. Enda et argument mot den sporten Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Fy så rask tiden går nå. Vil ikke ha engelsk tentamen! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Fy så rask tiden går nå. Vil ikke ha engelsk tentamen! Du klager over? Engelsk er jo det letteste bortsett fra norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg