Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg la nettop merke til at jeg hadde 1333 inlegg i OT-Baren. merkelig siden jeg hadde 1337 for et par måneder side, har  bilde av det og greier også : /

 

 

Og hva er Copper testen??

Kanskje noen poster har blitt flyttet etc.

 

 

 

Cooper testen er en test som sjekker hvor langt du kan løpe på 12 minutt...

 

 

EDit: husker i 8. klasse var det et "krav" for guttene å løpe 6,5 runder.

Endret av TheMasteR
Lenke til kommentar
altså 5 km på 15 min? Da er det mer nedoverbakker enn oppoverbakker tror jeg  :grin:

Det tar da ikke lang tid å springe 5km! :dontgetit:

 

Av treneren vår fikk i vi oppgave og springe 3 km på under 15 min. Dette gjorde jeg da ca. annenhver dag. Etterhvert går tida på 3 km bare nedover og nedover.... Så økte jeg til 5 km. Dette går nå på 15 min. Spiller fotball, og trener mye......

BULLSHIT!

 

Jeg løper syv runder på Coopertesten (den varer i 12 minutter). 7*420= 2940.

 

Jeg løper ca. 3 km. på 12 minutter, og du løper 5 km. på 15 minutter?

 

Kan godt være att den strekninga jeg løper er under 5 km, men i følge det jeg vet skal den være ca. 5km...

 

Kan godt være jeg bare snakker tull! tongue.gif

 

Jeg skal teste idag. Kan godt være att den strekninga jeg løper bare er 1-2km, men jeg skal måle med bil senere idag..

 

Som sagt, kan GODT være jeg bare preiker bullshit!

Lenke til kommentar
Greier jeg det på under en time får jeg 5K :woot:

Hvem får du disse pengene av?

Min far :)

 

Dette gikk rett vest. Løp 2,5km uten problemer. Da kjente jeg at jeg ble varm på føttne, så jeg tok av meg skone og luftet i 30sek (hadde god tid). Når jeg tok dem på igjenn tenkte jeg at det var like greit og bare la lissene være uknyttet siden skoene egentligt er bittelitt for små. Da fikk jeg fort gnagsår. Gikk 5km til før min fra hentet meg. Jeg hadde hatt vanlig paserfart de siste 5km og sakte jogging 2,5km (Brukte en time og 20min)

 

Fordi jeg deltok og hadde greid kravet fint om det ikke var for skoproblem fikk jeg 500 :) Etterpå var det en god middag. Nå når jeg kom hjem har seff noen skrudd av varmvannstanken slik at det ikke går ann og dusje :(

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...