Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
altså 5 km på 15 min? Da er det mer nedoverbakker enn oppoverbakker tror jeg :grin:

Det tar da ikke lang tid å springe 5km! :dontgetit:

 

Av treneren vår fikk i vi oppgave og springe 3 km på under 15 min. Dette gjorde jeg da ca. annenhver dag. Etterhvert går tida på 3 km bare nedover og nedover.... Så økte jeg til 5 km. Dette går nå på 15 min. Spiller fotball, og trener mye......

Lenke til kommentar

Nå skal det legges til at jeg har kondis som en sliten hæst i overgangsaldern, men det virker litt langt herfra til byen på 15 minutt, samma faen hvor bra kondis man har egentlig.

Men dette finner jeg da ut etterhvert.

 

Og en ting til, er forumet helt klikk i dag? baer fast reply som funker hos meg, og alt er generelt fucka opp..

Lenke til kommentar

Jeg skal få målt opp en strekning på 5km idag, så skal jeg løpe den. Gir jeg tilbakemelding her i SO4 hvor lang tid jeg brukte....

 

EDIT: Det skal sies att den ikke jogges, jeg løper som jeg aldri skulle ha hatt løpt før.

Endret av ketchez
Lenke til kommentar
altså 5 km på 15 min? Da er det mer nedoverbakker enn oppoverbakker tror jeg  :grin:

Det tar da ikke lang tid å springe 5km! :dontgetit:

 

Av treneren vår fikk i vi oppgave og springe 3 km på under 15 min. Dette gjorde jeg da ca. annenhver dag. Etterhvert går tida på 3 km bare nedover og nedover.... Så økte jeg til 5 km. Dette går nå på 15 min. Spiller fotball, og trener mye......

BULLSHIT!

 

Jeg løper syv runder på Coopertesten (den varer i 12 minutter). 7*420= 2940.

 

Jeg løper ca. 3 km. på 12 minutter, og du løper 5 km. på 15 minutter?

 

bullshit3.jpg

Lenke til kommentar

Vil ikke det si at man må løpe 12 runder på coopern for å løpe 5 km, eller regna jeg helt feil nå? :mrgreen:

Uansett når BP nevnte coopern her så husker jeg at de villeste i klassa mi ikke løpte stort mer enn 7 runder (som er jævlig bra) og da kan ikke Ketchez løpe nesten 12. Det kan bare ikke gå. Ikke aktuelt & været.

Lenke til kommentar
Du er klar over at verdensrekorden på 5000m er på 12:37.35 ja ketchez? Dette er i tillegg på bane og sikkert bra veldig bra forhold.

 

 

Må si meg enig med Pelle her - bullshit.

:green:

 

 

Smells like owned to me. ;)

 

Akuratt spist Grandiosa til frokost, og skal kaste meg i dusjen. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...