Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Weee, mattetentamen imorgen :(

5312505[/snapback]

Weee, går på steinerskolen og slipper sånn dritt :D

5312837[/snapback]

Men så går du på Steinerskolen og da.

5312856[/snapback]

ja... jeg må ha auritmi... Ikke spør hva det er, for jeg vet ikke, det eneste jeg vet er at alle steinerne hater det :(

5312864[/snapback]

Gå med funky skjorter og store sko og vaie frem og tilbake? Kult det.

5312882[/snapback]

De gjør det for å komme i kontakt med sjelen sin, tror de røyker litt merklige saker før de auritmiserer :D

Lenke til kommentar
Sitter og skriver siste finpuss på det jævla særemnet nå. er så lei som det går an å bli. Så utrolig befriende det skal bli å bare bli ferdig med det,  om 14 timer venter jeg antakeligvis for å gå inn der og om 14 timer og 30 minutter er det endelig overstått!!

5313049[/snapback]

Hvorfor stresse med særmenet mener jeg. Har i grunn aldri forstått folk som leser 3-4 bøker av en forfatter og skal få noe ut av dette.

Selv gikk vi sammen 4 stk og jobbet med særemnet i en skoletime i kantina. Kladdet ned litt og en på gruppa finskrev det på pc.

Eneste minuset var at vi hadde pløanlagt å dramatisere det, men det gikk bra selv om vi ikke gadd å øve før framførelsen.

Vi fikk 5 +, trampeklapp av klassen og veldig skryt av sensor på muntlig eksamen fordi det var så orginalt. Hadde liksom ikke hjerte til å fortelle henne at vi ville gjøre det lettest mulig for oss alle :tease:

Hva vi gjorde:

Vi skrev om hele siste kapittel i villanden som vi hadde måtte lest i annen klasse, da slapp vi å lese boka på nytt :innocent: Men det måtte som sagt spilles også, da villaanden som kjent er et skuespill. Høydepunktet ble vel da en i gruppa ropte ut æblejuice :thumbup:

(men dette var long time ago, huff følte meg litt gammel nå gitt).

Lenke til kommentar

KVTL: Hørtes artig ut, men det med særemne er så veldig forskjellig fra skole til skole egentlig. Så jeg har ikke mulighet til å gjøre noe i nærheten av det der.. Men jeg leset bøkene natt til idag og har tenkt litt på analyse + skrevet fire sider på data med notater så det får være nok.

God natt :) Må nesten skru av denne dataen nå og legge meg med laptopen og lese over det jeg har skrevet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...