Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor får dere ikke sove på samme rom? Latterlig, de må jo stole litt på dere, kyssing og kanskje klåing er jo bare sunt!

5305722[/snapback]

:yes: Det samme mener jeg og. Men trur ikke hun vil det helt enda. Samt at moren er litt streng når det gjelder det... Selvsagt, sove på samme rom i forskjellige senger går kanskje. Men rommet hennes er lite og det er ikke plass til en seng til, bare en seng som kan legges helt intill hennes seng...

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp kjøpt meg verdens desidert morsomste bok. "Broken english - spoken perfectly" av Stewart Clark er så morsom at jeg sitter her og griner av latter.

 

about the laundering

The wash becomas a finish the evening tomorrow at the front desk until 7 o'clock at night of the day.

(I becomes the evening tomorrow in the morning even if it has)

- Japansk hotell

 

Dear friends, we are the same guys as before, although we have lost our pricks.

- Da Götabanken ble Gota Bank

 

Sorry, in my country the rat is on the other side.

- Norsk turist i London som prøver å sette seg på sjåførens plass i drosjen

5305696[/snapback]

 

Haha, sjekk ut engrish.com!

 

retarded-flights.jpg

Lenke til kommentar
Hvorfor får dere ikke sove på samme rom? Latterlig, de må jo stole litt på dere, kyssing og kanskje klåing er jo bare sunt!

5305722[/snapback]

:yes: Det samme mener jeg og. Men trur ikke hun vil det helt enda. Samt at moren er litt streng når det gjelder det... Selvsagt, sove på samme rom i forskjellige senger går kanskje. Men rommet hennes er lite og det er ikke plass til en seng til, bare en seng som kan legges helt intill hennes seng...

5305730[/snapback]

Så da må hun overnatte hos deg *HINT* *HINT* ;)

Lenke til kommentar
Haha, sjekk ut engrish.com!

 

*bilde*

5305734[/snapback]

Haha, takk for lenken. Jeg tror aldri jeg har hatt det så gøy som nå. :wee:

 

Olof Palme could not come because he has a bad influence.

- Avlysning av pressekonferanse.

 

I am in the beginning of my period.

- Nyutnevnt kvinnelig statsråd på besøk i Brussel.

Lenke til kommentar
Hvorfor får dere ikke sove på samme rom? Latterlig, de må jo stole litt på dere, kyssing og kanskje klåing er jo bare sunt!

5305722[/snapback]

:yes: Det samme mener jeg og. Men trur ikke hun vil det helt enda. Samt at moren er litt streng når det gjelder det... Selvsagt, sove på samme rom i forskjellige senger går kanskje. Men rommet hennes er lite og det er ikke plass til en seng til, bare en seng som kan legges helt intill hennes seng...

5305730[/snapback]

Så da må hun overnatte hos deg *HINT* *HINT* ;)

5305740[/snapback]

:!: Tru om igjen. Skulle likt det, men har ikke stor nok seng. Ikke har jeg gjesterom heller. Eneste løsningen hadde vært at me sov på rommet til broren min... Der er det ikke fint... Nei, flytter på hybel snart :D Da kan jo hun komme på besøk en helg eller to :innocent:

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp kjøpt meg verdens desidert morsomste bok. "Broken english - spoken perfectly" av Stewart Clark er så morsom at jeg sitter her og griner av latter.

5305696[/snapback]

 

:D

Høres bra ut, jeg kjøpte "Something muffins" som vel er bok nummer 2, til foreldrene mine. De snakker av og til norwenglish med hverandre (Eks. "you talk me about" = du snakker meg om), så tenker den boka passer dem.

Lenke til kommentar
Ah, diggedigg.

 

Ride The Lightning på anlegget, fikk tilbake 55 warrioren min i WoW, to dåser snus lå og ventet på meg da jeg kom hjem og det viser seg at julegavene fra foreldrene mine er skamdigge.

 

Er ikke dette en herlig dag, alle?

 

np: Metallica - Fade To Black

5305865[/snapback]

Bra album det ja, nesten like bra som Master of Puppets.

 

Dagen har vært grei, satt meg fast hos mormor. Skrudde opp en kommodesak og spiste kake og is.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...