phax Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 jippi, huseieren har ikke betalt interenett regninga, så nå er det blitt sperra! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Hvorfor får dere ikke sove på samme rom? Latterlig, de må jo stole litt på dere, kyssing og kanskje klåing er jo bare sunt! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Hvorfor får dere ikke sove på samme rom? Latterlig, de må jo stole litt på dere, kyssing og kanskje klåing er jo bare sunt! 5305722[/snapback] Det samme mener jeg og. Men trur ikke hun vil det helt enda. Samt at moren er litt streng når det gjelder det... Selvsagt, sove på samme rom i forskjellige senger går kanskje. Men rommet hennes er lite og det er ikke plass til en seng til, bare en seng som kan legges helt intill hennes seng... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg har nettopp kjøpt meg verdens desidert morsomste bok. "Broken english - spoken perfectly" av Stewart Clark er så morsom at jeg sitter her og griner av latter. about the laundering The wash becomas a finish the evening tomorrow at the front desk until 7 o'clock at night of the day. (I becomes the evening tomorrow in the morning even if it has) - Japansk hotell Dear friends, we are the same guys as before, although we have lost our pricks. - Da Götabanken ble Gota Bank Sorry, in my country the rat is on the other side. - Norsk turist i London som prøver å sette seg på sjåførens plass i drosjen 5305696[/snapback] Haha, sjekk ut engrish.com! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Hvorfor får dere ikke sove på samme rom? Latterlig, de må jo stole litt på dere, kyssing og kanskje klåing er jo bare sunt! 5305722[/snapback] Det samme mener jeg og. Men trur ikke hun vil det helt enda. Samt at moren er litt streng når det gjelder det... Selvsagt, sove på samme rom i forskjellige senger går kanskje. Men rommet hennes er lite og det er ikke plass til en seng til, bare en seng som kan legges helt intill hennes seng... 5305730[/snapback] Så da må hun overnatte hos deg *HINT* *HINT* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Haha, sjekk ut engrish.com! *bilde* 5305734[/snapback] Haha, takk for lenken. Jeg tror aldri jeg har hatt det så gøy som nå. Olof Palme could not come because he has a bad influence. - Avlysning av pressekonferanse. I am in the beginning of my period. - Nyutnevnt kvinnelig statsråd på besøk i Brussel. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Hvorfor får dere ikke sove på samme rom? Latterlig, de må jo stole litt på dere, kyssing og kanskje klåing er jo bare sunt! 5305722[/snapback] Det samme mener jeg og. Men trur ikke hun vil det helt enda. Samt at moren er litt streng når det gjelder det... Selvsagt, sove på samme rom i forskjellige senger går kanskje. Men rommet hennes er lite og det er ikke plass til en seng til, bare en seng som kan legges helt intill hennes seng... 5305730[/snapback] Så da må hun overnatte hos deg *HINT* *HINT* 5305740[/snapback] :!: Tru om igjen. Skulle likt det, men har ikke stor nok seng. Ikke har jeg gjesterom heller. Eneste løsningen hadde vært at me sov på rommet til broren min... Der er det ikke fint... Nei, flytter på hybel snart Da kan jo hun komme på besøk en helg eller to Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Any person (except players) caught collecting golf balls on this course will be prosecuted and have their balls removed. Keep right! <-- Caution Water on road during rain Notice - public bar Our public bar is presently not open because it is closed. Manager Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 askogli, jeg og eksen min sov i en singelseng sammen i 5 dager. Det var kos. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 askogli, jeg og eksen min sov i en singelseng sammen i 5 dager. Det var kos. 5305779[/snapback] Hehe, skulle ikke klage for det nei Gleder meg til jeg og damen får sove i samme seng... Da blir sex en bonus Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg har nettopp kjøpt meg verdens desidert morsomste bok. "Broken english - spoken perfectly" av Stewart Clark er så morsom at jeg sitter her og griner av latter. 5305696[/snapback] Høres bra ut, jeg kjøpte "Something muffins" som vel er bok nummer 2, til foreldrene mine. De snakker av og til norwenglish med hverandre (Eks. "you talk me about" = du snakker meg om), så tenker den boka passer dem. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Ah, diggedigg. Ride The Lightning på anlegget, fikk tilbake 55 warrioren min i WoW, to dåser snus lå og ventet på meg da jeg kom hjem og det viser seg at julegavene fra foreldrene mine er skamdigge. Er ikke dette en herlig dag, alle? np: Metallica - Fade To Black Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Ah, diggedigg. Ride The Lightning på anlegget, fikk tilbake 55 warrioren min i WoW, to dåser snus lå og ventet på meg da jeg kom hjem og det viser seg at julegavene fra foreldrene mine er skamdigge. Er ikke dette en herlig dag, alle? np: Metallica - Fade To Black 5305865[/snapback] Bra album det ja, nesten like bra som Master of Puppets. Dagen har vært grei, satt meg fast hos mormor. Skrudde opp en kommodesak og spiste kake og is. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 And justice for all som er best uansett :] Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 And justice for all som er best uansett :] 5305890[/snapback] Bra det også, men låtene er litt for lange. Rekker å "gå lei" før de er ferdig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg må lære meg å lage tellekant. Skjeve tårnet i Oslo. Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Prøv å lage like stort tårn som hus JoakimR, det hadde gjort seg Jay, sitter å kjeder meg... Oasis - Cigarettes And Alcohol .. sangen jeg hører på akkuratt nå . Endret 17. desember 2005 av XzYLsiT Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Du skjønte det ikke? Det ble skjevt... Det der er bare det jeg må ha i håndbaggasjen til juleferien... Har allerede sendt en bag, men syntes jeg trengte flere overdeler... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Da var hele Hikaru no Go sett.. Btw. hvem fikk warn av psicolybe eller hvordan det nå skrives ? Han delte ut 2 stk i den tråden der hvor det var snakk om ei som brukte samma gensern hele tida. Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 JoachimR, hvorfor kjøper du ikke noen klær der da? Syns du at det er kjedelig å kjøpe klær? Er litt enig der jeg altså, litt kjedelig å kjøpe klær til tider, men, er fortsatt litt metrofil da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg