Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ballet! :love:

Det er så skjønt med Nøtteknekkeren før jul. Var fin oppsetning i år.

5302704[/snapback]

Skal faktisk se den på lille julaften. Blir sikkert kos.

5302728[/snapback]

Liker du klassisk ballett blir det flott. Men gleder meg til den nye operaen står ferdig, er blir så tett luft i den gamle. Og benplassen kunne vært bedre.

Lenke til kommentar
Liker du klassisk ballett blir det flott. Men gleder meg til den nye operaen står ferdig, er blir så tett luft i den gamle. Og benplassen kunne vært bedre.

5302746[/snapback]

Ballett har nok aldri vært min greie. Men det blir nok koslig.

5302758[/snapback]

Mistenker at du kommer til å kjede vett av deg i andre akt, hvor det til tider er ren "oppvisning". I første akt kan du hele tiden følge historien ihvertfall, men liker ud ikke ballett er det veldig lett å falle av. Mistenker at du ikke akkurat kommer til å falle for forestillingen, ihvertfall ikke andre akt. Send meg en PM når du har sett den, jeg er veldig spendt på dine reaksjoner.

Lenke til kommentar
Mistenker at du kommer til å kjede vett av deg i andre akt, hvor det til tider er ren "oppvisning". I første akt kan du hele tiden følge historien ihvertfall, men liker ud ikke ballett er det veldig lett å falle av. Mistenker at du ikke akkurat kommer til å falle for forestillingen, ihvertfall ikke andre akt. Send meg en PM når du har sett den, jeg er veldig spendt på dine reaksjoner.

5302762[/snapback]

OK. Fullt referat skal postes. :p

Lenke til kommentar

5302762[/snapback]

OK. Fullt referat skal postes. :p

5302773[/snapback]

Send meg link til posten da - jeg er jo i en annen verdensdel ( ;) ) lille juleaften. Jeg er kjempespent, du er kanskje ikke helt ballettypen...

Lenke til kommentar

First price cookies og de der tørre, hvitre med stort sukker på topen :dribble:

______

Jeg fikk lastet ned Path of neo for noen dager siden, blir faktisk sliten av å spille det :p

EDIT: jeg er faen meg sliten! Regner med at det er et ganske godt tegne på at du er nerd...

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar
First price cookies og de der tørre, hvitre med stort sukker på topen :dribble:

______

Jeg fikk lastet ned Path of neo for noen dager siden, blir faktisk sliten av å spille det :p

5302863[/snapback]

EDIT: Jeg er faen meg uttslitt, regner med at det er et bevis på at du er nerd når du blir sliten av å spille...

EDIT: det var meningen å redigere, ikke quote... sorry folkens.

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar

Jeg så Skymarshall istad! :D

Var innom Mari på hydro også satt jeg og spiste sånn hamburgerting siden jeg ikke liker pølse pg plutselig var han innom og leide en film. :) Akkurat da kom faktisk eksen min og, han hadde lest på forumet at jeg skulle dit og kom på overraskelsesbesøk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...