sofarot Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Julefesten er nå over...ENDELIG! 5302644[/snapback] Hvilken julefest var det? Var det ikke gøy? 5302684[/snapback] Skolen... 30 års jubileum, og jeg var "teknisk sjef"... Bare stress og drit... Bra anlegg da! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Blink er genialt! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Ballet! Det er så skjønt med Nøtteknekkeren før jul. Var fin oppsetning i år. 5302704[/snapback] Skal faktisk se den på lille julaften. Blir sikkert kos. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Ballet! Det er så skjønt med Nøtteknekkeren før jul. Var fin oppsetning i år. 5302704[/snapback] Skal faktisk se den på lille julaften. Blir sikkert kos. 5302728[/snapback] Liker du klassisk ballett blir det flott. Men gleder meg til den nye operaen står ferdig, er blir så tett luft i den gamle. Og benplassen kunne vært bedre. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Liker du klassisk ballett blir det flott. Men gleder meg til den nye operaen står ferdig, er blir så tett luft i den gamle. Og benplassen kunne vært bedre. 5302746[/snapback] Ballett har nok aldri vært min greie. Men det blir nok koslig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Liker du klassisk ballett blir det flott. Men gleder meg til den nye operaen står ferdig, er blir så tett luft i den gamle. Og benplassen kunne vært bedre. 5302746[/snapback] Ballett har nok aldri vært min greie. Men det blir nok koslig. 5302758[/snapback] Mistenker at du kommer til å kjede vett av deg i andre akt, hvor det til tider er ren "oppvisning". I første akt kan du hele tiden følge historien ihvertfall, men liker ud ikke ballett er det veldig lett å falle av. Mistenker at du ikke akkurat kommer til å falle for forestillingen, ihvertfall ikke andre akt. Send meg en PM når du har sett den, jeg er veldig spendt på dine reaksjoner. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Mistenker at du kommer til å kjede vett av deg i andre akt, hvor det til tider er ren "oppvisning". I første akt kan du hele tiden følge historien ihvertfall, men liker ud ikke ballett er det veldig lett å falle av. Mistenker at du ikke akkurat kommer til å falle for forestillingen, ihvertfall ikke andre akt. Send meg en PM når du har sett den, jeg er veldig spendt på dine reaksjoner. 5302762[/snapback] OK. Fullt referat skal postes. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Mistenker at du kommer til å kjede vett av deg i andre akt, hvor det til tider er ren "oppvisning". I første akt kan du hele tiden følge historien ihvertfall, men liker ud ikke ballett er det veldig lett å falle av. Mistenker at du ikke akkurat kommer til å falle for forestillingen, ihvertfall ikke andre akt. Send meg en PM når du har sett den, jeg er veldig spendt på dine reaksjoner. 5302762[/snapback] OK. Fullt referat skal postes. 5302773[/snapback] Send meg link til posten da - jeg er jo i en annen verdensdel ( ) lille juleaften. Jeg er kjempespent, du er kanskje ikke helt ballettypen... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg er kjempespent, du er kanskje ikke helt ballettypen... 5302782[/snapback] Du har nok rett i det. Hørte at det var god julstemning i den, så det blir nok hyggelig. Np: Johnny Cash Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Noe sier meg innerst inne at du ikke kommer til å finne annen julestemning enn juletreet og gavene, men jeg håper jo innerst inne du får mer ut av det enn som så. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Mmm... Skal bake kaker i helga. Noe av det beste med jula er kaker! :!: Særlig sånne store cookies med masse sjokolade i Hva liker dere best? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Mmm... Skal bake kaker i helga. Noe av det beste med jula er kaker! :!: Særlig sånne store cookies med masse sjokolade i Hva liker dere best? 5302844[/snapback] Ingenting som slår sjokoladekake! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) First price cookies og de der tørre, hvitre med stort sukker på topen ______ Jeg fikk lastet ned Path of neo for noen dager siden, blir faktisk sliten av å spille det EDIT: jeg er faen meg sliten! Regner med at det er et ganske godt tegne på at du er nerd... Endret 16. desember 2005 av goliatmo Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Photoshop monger litt Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) First price cookies og de der tørre, hvitre med stort sukker på topen ______ Jeg fikk lastet ned Path of neo for noen dager siden, blir faktisk sliten av å spille det 5302863[/snapback] EDIT: Jeg er faen meg uttslitt, regner med at det er et bevis på at du er nerd når du blir sliten av å spille... EDIT: det var meningen å redigere, ikke quote... sorry folkens. Endret 16. desember 2005 av goliatmo Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Yey! Mine innlegg funker igjen Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Føler for å ta meg en tidlig kveld. Ser på noe Family Guy før jeg legger meg... Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Føler for å ta meg en tidlig kveld. Ser på noe Family Guy før jeg legger meg... 5303048[/snapback] Når er det Family Guy begyner, så på det før etter simpsons men nå som simpsons har byttet sendetider... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg så Skymarshall istad! Var innom Mari på hydro også satt jeg og spiste sånn hamburgerting siden jeg ikke liker pølse pg plutselig var han innom og leide en film. Akkurat da kom faktisk eksen min og, han hadde lest på forumet at jeg skulle dit og kom på overraskelsesbesøk. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Ble helt satt ut av den spillinga ( ) Får gå og legge meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg