svamp Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 fredrikrb: Er det så vanskelig da? Bil, buss, båt, fly, tog er reisemåter I fart in your general direction! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) God natt Faen så trøtt jeg ble. BTW: har jeg sagt at jeg skal ha arbeisuke på PSdata? Kommer til og bli digg, bor ca8 timer ifra med bil, derfor skal jeg bare jobbe i 2 dager. Åssen i HELVETE kommer du deg dit? Men, kult det sikkert. Får kanskje hardware? ^^ En god venn sin far jobber der. (Sjef,) Da skal jeg (og min gode venn som også skal jobbe der,) sitte på med han Litt HW hadde vært koz ja EDIT: Gratulerer med ny avtar fredrik Endret 4. juni 2005 av MagE Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg elsker avataren din, fredrikrb! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg elsker avataren din, fredrikrb! I do too, baby! ______________________________________________________ Stikker ut med bikkja før jeg legger meg, jeg. Snakkes folkens. *klemme* Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg har ny avatar! *Prøve å stjele oppmerksomheten rundt fredrikrb sin nye avatar* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg har ny avatar! *Prøve å stjele oppmerksomheten rundt fredrikrb sin nye avatar* Det er en stjerne. En kjedelig stjerne... Sesam stasjon er mye bedre enn en stjerne! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg har ny avatar! *Prøve å stjele oppmerksomheten rundt fredrikrb sin nye avatar* Det er en stjerne. En kjedelig stjerne... Sesam stasjon er mye bedre enn en stjerne! Vet Måtte bare finnne på noe Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Sesam stasjon er mye bedre enn en stjerne! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Sesam stasjon er mye bedre enn en stjerne! Ja..? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Ble denne bedre? Vår elskede ondevik? Endret 5. juni 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hva må jeg gjøre for å stjele oppmerksomheten rundt fredrik, da? Jeg er desperat (eller trøtt kanskje?) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hva må jeg gjøre for å stjele oppmerksomheten rundt fredrik, da? Jeg er desperat (eller trøtt kanskje?) Norske drittpolitikere er oppbrukt - av meg. ^^ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Meg har hatt fest. Bursdagsfest. Med masse gaver. Fine gaver. Filmer og klær. Deilig hvitvin og skalldyr. Jeg er trøtt. Jeg tørr ikke legge meg. Da våkner jeg i morgen. Uten stemme og med slim og spytt over alt. Det blir ikke moro. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 *Mimre* Husker første gangen jeg kom inn i OT-baren... En av de mest aktive brukerne hadde en avatar med Valgerd i... Han var født i 1995, stod det i profilen. Det trodde jeg ikke noe på. Jeg syntes han var litt rar. Så dumme vi var før. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 *Mimre*Husker første gangen jeg kom inn i OT-baren... En av de mest aktive brukerne hadde en avatar med Valgerd i... Han var født i 1995, stod det i profilen. Det trodde jeg ikke noe på. Jeg syntes han var litt rar. Så dumme vi var før. Ja, han husker jeg òg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 *Mimre*Husker første gangen jeg kom inn i OT-baren... En av de mest aktive brukerne hadde en avatar med Valgerd i... Han var født i 1995, stod det i profilen. Det trodde jeg ikke noe på. Jeg syntes han var litt rar. Så dumme vi var før. Ja det var tider det.. *rope på wabby, bjaa, hartge, mario* Not to be found Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg går til sengs, skal tidlig opp i morgen, klokka 07.30.. God natt! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 HVa slags merke er "ripley"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg