Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tid det vil ta å "flomme" 4 trinn: Ikke mulig! :tease: Trappen er på en båt ;) Det står tydelig i gåten :!:

5298709[/snapback]

 

Det henger en stige på en båt. Det er 10 trinn på stigen. Det er 1 fot mellom hvert trinn. Det nederste trinnet går akkuat over hav overflaten.

Tidevannet kommer med 4 inch/timen.

12 inches = 1 fot.

Hvor lang tid tar det for tidevannet for å rekke opp til og med det 4. nederste trinnet.

 

kek, du er smart. :)

Lenke til kommentar
Tid det vil ta å "flomme" 4 trinn: Ikke mulig! :tease: Trappen er på en båt ;) Det står tydelig i gåten :!:

5298709[/snapback]

 

Det henger en stige på en båt. Det er 10 trinn på stigen. Det er 1 fot mellom hvert trinn. Det nederste trinnet går akkuat over hav overflaten.

Tidevannet kommer med 4 inch/timen.

12 inches = 1 fot.

Hvor lang tid tar det for tidevannet for å rekke opp til og med det 4. nederste trinnet.

 

kek, du er smart. :)

5298764[/snapback]

hehe. Jeg hadde nok svart feil på den oppgaven hvis jeg hadde hatt dårlig tid og vært trøtt på prøven. Jeg såg flere som reknet på den oppgaven :D Gleder meg faktisk til vi får den tilbake :)

Lenke til kommentar
hehe. Jeg hadde nok svart feil på den oppgaven hvis jeg hadde hatt dårlig tid og vært trøtt på prøven. Jeg såg flere som reknet på den oppgaven :D Gleder meg faktisk til vi får den tilbake :)

5298770[/snapback]

I følge oppgaveteksten du skrev opp så skal man regne på oppgaven. Svaret er forresten 9 timer.

Lenke til kommentar
hehe. Jeg hadde nok svart feil på den oppgaven hvis jeg hadde hatt dårlig tid og vært trøtt på prøven. Jeg såg flere som reknet på den oppgaven :D Gleder meg faktisk til vi får den tilbake :)

5298770[/snapback]

I følge oppgaveteksten du skrev opp så skal man regne på oppgaven. Svaret er forresten 9 timer.

5298790[/snapback]

Hvor skrev jeg at man skulle regne på oppgaven? Det jeg spurte om hvar: Hvor lang tid vil det ta for tidevannet til å nå det 4. trinnet.

Lenke til kommentar
Det står ikke no om at det ikke er hull å båten. :tease:

Men heller ikkeno om at det Ikke er hull heller :hmm:

5298771[/snapback]

Eneste mulighet for at tidevannet skal rekke det fjerde trinnet er hvis båten har strandet ;)

5298792[/snapback]

 

Om båten er strandet og det blir tidevann, som skal nå opp til fjerde trinn må det være hull i båten, ellers ville den bare starte å flyte igjen.

Lenke til kommentar
Det står ikke no om at det ikke er hull å båten. :tease:

Men heller ikkeno om at det Ikke er hull heller :hmm:

5298771[/snapback]

Eneste mulighet for at tidevannet skal rekke det fjerde trinnet er hvis båten har strandet ;)

5298792[/snapback]

 

Om båten er strandet og det blir tidevann, som skal nå opp til fjerde trinn må det være hull i båten, ellers ville den bare starte å flyte igjen.

5298835[/snapback]

Ja, unnskyld at jeg ikke informerte dere skikkelig. Mente selvfølgelig at båten hadde hull da ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...