Bandidos-Pelle Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 @Sc0oT: Beltet suger. Du kommer til å se ut som en idiot med det. ------------------------------------------------------------ @Norge-Italia: Greit nok med ett poeng - Norge går videre uansett. ------------------------------------------------------------ @Fred: Kongelig avatar! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 En snarttur i badekarret. Er lei.. Vurderer å legge meg, har ingenting å gjøre oppe nå på denne tiden av døgnet lengere. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) @Fred: Kongelig avatar! Kudos goes out to Eline. Hun som foreslo noe med Sesam Stasjon Endret 4. juni 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 jeg er *tired* gå på badet, pusse tenna, legge seg... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Puh, endelig ferdig med en artikkel til programmer.no. Glemte det egentlig, så jeg gikk og la meg. Deadlinen er i morgen klokka åtte, og jeg står nesten aldri opp før 10. Like før jeg dreit meg ut... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Tror det å sette pcen på soverommet var en dårlig ide... Nå sitter jeg og spiller CS til 3 tiden hver kveld... fint belte du har scoot, dersom du er 14 da... Endret 4. juni 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 fint belte du har scoot, dersom du er 14 da... ...og jente Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 ^^ Blackslash: Jeg har hatt PCen på rommet siden jeg fikk den. Slutt å spille CS, så kommer det seg sikkert Tror det er bra for meg å ha den på rommet, for den bråker sånn at jeg aldri kan ha den på om natta... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg var ikke på Ram-Zet konsert i går Jeg har heldigvis ikke pint ørene mine ved å kjøpe Ram-Zet-skiva Jeg slipper å se noe så forferdelig som Star Wars Folk har forskjellig smak, antar jeg Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 *Piske Tøbbi* --- Hang opp dette på badet i dag. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Tror det er bra for meg å ha den på rommet, for den bråker sånn at jeg aldri kan ha den på om natta... Hadde den på rommet før, og da hadde den en Venus 12 CPUvifte(55dB) Så vannkjølingen nå er ikke store problemet EDIT: Hadde 9*80mm + 4*60mm vifter i PCen... Nå 2*120mm EDIT2: Helloween - High Live disk One - Why *riste på hode, fram og tilbake sånn at håret blafrer. * EDIT: Heavy, ny signatur Endret 4. juni 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
johnj Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hi!Jeg skal såwe nå! Jeg skal også sove nå. Og det er mange av oss. Hopper ned fra gjerdet og deler ut nattaclemzi og kozi til alle som vil ha. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) fint belte du har scoot, dersom du er 14 da... ...og jente ...og har en stor porsjon selvironi. Endret 4. juni 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 fint belte du har scoot, dersom du er 14 da... ...og jente ...og har en stor porsjon selvironi. Og til og med da er det teit. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) fint belte du har scoot, dersom du er 14 da... ...og jente ...og har en stor porsjon selvironi. Og til og med da er det teit. Dersom man ikke ser det igjennom en fortiss' øyne, da blir det ju ub3rkulwt! Men har vi ikke plaget Scoot nok nå? Er vel grenser for hva sånne 14åringer kan greie... Endret 4. juni 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 God natt Faen så trøtt jeg ble. BTW: har jeg sagt at jeg skal ha arbeisuke på PSdata? Kommer til og bli digg, bor ca8 timer ifra med bil, derfor skal jeg bare jobbe i 2 dager. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 God natt Faen så trøtt jeg ble. BTW: har jeg sagt at jeg skal ha arbeisuke på PSdata? Kommer til og bli digg, bor ca8 timer ifra med bil, derfor skal jeg bare jobbe i 2 dager. Åssen i HELVETE kommer du deg dit? Men, kult det sikkert. Får kanskje hardware? ^^ Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Men har vi ikke plaget Scoot nok nå? Er vel grenser for hva sånne 14åringer kan greie... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg