Demonfudge Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Jeg er trøøøøtttt-... Også tenkte jeg på å farge skjegget rødt i anledning jula.... 5295466[/snapback] Jeg tenker jeg skulle farge skjegget mitt hvitt. Men tror ikke jeg har langt nok enda. *angre på at jeg tok det bort* np: Jethro Tull - Thick as a brick Endret 14. desember 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Trenger litt hjelp med Kompletts julekalender. Er de røde bussene i London hvite, røde eller blå? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Kødder du? Dubber de filmene som tilåmed går på kino? ALT blir duppa i tyskland. Til og med live-sendinger og intervjuer med forskjellige folk. Endret 14. desember 2005 av Dr.X Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Forumet oppfører seg som en voldtatt ælgokse fra ytre enebakk Men tid for mat vel Endret 15. desember 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Dagens old: I LIEK MILK! http://www.roberthuttonpeck.com/I%20LIEK%2...;!!.htm Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Jepp. Og det verste er at jeg faktisk har sett en voldtatt ælgokse fra ytre enebakk. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg så også King kong. var god, men har sett bedre. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Jepp. Og det verste er at jeg faktisk har sett en voldtatt ælgokse fra ytre enebakk. 5295503[/snapback] Raped & confused. jaja tror jeg snart tar kvelden. God natt Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 I og med at jeg døgnet forrige natt, burde jeg vel strengt tatt legge meg snart Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Da har jeg sett 5 episoder av Ducktales. Klasse over den serien. God natt dere natteravner, og til dere som står opp tidlig i morgen: Tenk på meg som ligger i sengen og sover godt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Nei nå var det på tide å legge seg. Eg som var så flink de forrige dagene. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 jess, nå må jeg definitivt legge meg..... God natt godtfolk! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Ka for en storm er det som er i vestlandet nå egentlig? Kan ikke huske å ha lest noe om storm natt til torsdag men ute blåser det som om verden skulle gå under. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Vel, da stikker jeg til skola Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 God tur. Eg tror eg endelig legger meg. Slår nå av skjermen og prøver ihvertfall. Er dumt å kose seg med en pils om natten egentlig. Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Da har jeg sett 5 episoder av Ducktales. Klasse over den serien.God natt dere natteravner, og til dere som står opp tidlig i morgen: Tenk på meg som ligger i sengen og sover godt. 5295730[/snapback] Når jeg var 3 år gammel, drømte jeg min andre farge-lyd-bevegelsesdrøm (som jeg husker ihvertfall), jeg hadde gardiner med bilde av onkel skrue og B-gjengen foran vinduet på rommet mitt, og drømte at B-gjengen kom i den røde bilen til Donald, kjørende ut av gardinene og skulle ta meg. Saklig innlegg, jeg vet.. måtte bare nevne det mens du var inne på Disney/Ducktales. Mens jeg er inne på drømmer. En gang drømte jeg at Jon Skolmen og Trond Kirkevaag var en likbleke vampyrer som sto under trappa, snudde seg sakte og nistirret på meg mellom trappetrinnene. Dette var etter å ha sett Brødrene Dal og professor Drøvel, etter det har jeg aldri likt Jon Skolmen (selvom han ikke var med i episoden, bare i drømmen av en eller annen grunn).. Min aller første bevegelse+lyd-drøm var at Tor med hammeren hadde lagt meg på et en stål-tralle, nesten som et mini-operasjonsbord, og han hadde en stor kniv som det virket som han skulle skjære meg med og jeg lå på trallen mens han trillet meg bortover og jeg klarte ikke røre meg, så våknet jeg. Sykt.... Endret 15. desember 2005 av Mr.Locke Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 møkkadritt. Her står jeg opp og finner at pcn min er skrudd av. Trur strømmen gikk i natt. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Er det bare her det blåser noe sykt? Skulle tro det var storm utenfor Håper ikke moped har veltet! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Blåser mye her i bergen ihvertfall. Nå legger eg meg 4real. Nå er eg endelig trøtt nok til å sove. Weeeeee.....Zzzzz... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg dro på skolen. sayonara. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg