Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Jeg er trøøøøtttt-...

Også tenkte jeg på å farge skjegget rødt i anledning jula.... :p

5295466[/snapback]

Jeg tenker jeg skulle farge skjegget mitt hvitt. Men tror ikke jeg har langt nok enda. :(

*angre på at jeg tok det bort*

np: Jethro Tull - Thick as a brick

Endret av Volcov
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg sett 5 episoder av Ducktales. Klasse over den serien.

God natt dere natteravner, og til dere som står opp tidlig i morgen: Tenk på meg som ligger i sengen og sover godt.

5295730[/snapback]

Når jeg var 3 år gammel, drømte jeg min andre farge-lyd-bevegelsesdrøm (som jeg husker ihvertfall), jeg hadde gardiner med bilde av onkel skrue og B-gjengen foran vinduet på rommet mitt, og drømte at B-gjengen kom i den røde bilen til Donald, kjørende ut av gardinene og skulle ta meg.

Saklig innlegg, jeg vet.. måtte bare nevne det mens du var inne på Disney/Ducktales.

Mens jeg er inne på drømmer.

En gang drømte jeg at Jon Skolmen og Trond Kirkevaag var en likbleke vampyrer som sto under trappa, snudde seg sakte og nistirret på meg mellom trappetrinnene. Dette var etter å ha sett Brødrene Dal og professor Drøvel, etter det har jeg aldri likt Jon Skolmen (selvom han ikke var med i episoden, bare i drømmen av en eller annen grunn)..

Min aller første bevegelse+lyd-drøm var at Tor med hammeren hadde lagt meg på et en stål-tralle, nesten som et mini-operasjonsbord, og han hadde en stor kniv som det virket som han skulle skjære meg med og jeg lå på trallen mens han trillet meg bortover og jeg klarte ikke røre meg, så våknet jeg. Sykt....

Endret av Mr.Locke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...