akristina92 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Hadde eg sett en gutt komme med en belte som det sto på "sexy" så hadde eg sagt å herregud ganske høyt. Du glemte noe i setningen din! Et ROSA belte! Fredrikrb: HYYYYL! Avataren din er blitt et MONSTER! Endret 4. juni 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hadde eg sett en gutt komme med en belte som det sto på "sexy" så hadde eg sagt å herregud ganske høyt. ... Dèt er jo halve meningen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Hadde eg sett en gutt komme med en belte som det sto på "sexy" så hadde eg sagt å herregud ganske høyt. ... Dèt er jo halve meningen Waste of fucking money if you ask me. Gå heller naken. fredrikrb, sweet avatar. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Klar over det, men jeg klarte ikke dy meg. Noe morro må man jo ha! EDIT: Vurderer sterkt og bytte ut til et som det står "PIMP" på Endret 4. juni 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Gå heller naken. Can't disagree with that! Jeg skiftet avatar, til noe av det søteste som finnes. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Værste av alt, han bestillte Man bestiller ikke et jente belte fordi det er for fun Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) MAX SMEKKER @ Fuzzy - i do.. Endret 4. juni 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 @kd, hva har du gjort!? Jaja, får vel bare akkseptere at du er blitt lei av den da . Forresten jeg sier igjen, hvis du ikke har lest mitt forrige innlegg, takk for den kjempegode kritikken! TST virker faktisk interessert! Jeg måtte bare fikse litt mer på den og sende den i worddokument til han. Ja, så lei av den gamle avataren vet du. Nei, fikk ikke med meg det innlegget du skrev det i nei. Bare hyggelig å hjelpe! Kan hjelpe deg når som helst, bare gi beskjed på pm/msn/mail/mob! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Bestilte han? Da skal han faen meg gå med det og Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 MAKS SMEKKER @ Fuzzy - i do.. Max Mekker, takk.... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Bestilte han? Da skal han faen meg gå med det og Ok Sorry Fredrik Endret 4. juni 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Eline Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Gå heller naken. Can't disagree with that! Jeg skiftet avatar, til noe av det søteste som finnes. Hvis du hadde fått bestemme hadde alle gått nakne.. Sesam Stasjon <3 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 alle gå nakne? Dte er å gå for langt. Nei, alle jenter gå nakne er en bedre ide Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) alle gå nakne? Dte er å gå for langt. Nei, alle jenter gå nakne er en bedre ide :lol:x2 @kd Endret 4. juni 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Alle gå nakne? Da hadde jo de aller fleste gutter gått med ereksjon døgnet rundt! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Alle gå nakne? Da hadde jo de aller fleste gutter gått med ereksjon døgnet rundt! Negative. Hadde alle gått nakne ville gutter gått rundt med ereksjon en liten stund, helt til det ble så vanlig med nakne mennesker at det rett og slett ikke var noe opphissende lengre. Da er det andre ting man tenner på. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Alle gå nakne? Da hadde jo de aller fleste gutter gått med ereksjon døgnet rundt! Negative. Hadde alle gått nakne ville gutter gått rundt med ereksjon en liten stund, helt til det ble så vanlig med nakne mennesker at det rett og slett ikke var noe opphissende lengre. Da er det andre ting man tenner på. Man tenner på folk mèd klær! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Rawr! "Shit, folk blir bare rarere og rarere, se så lite hun avslører, da! " Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Rawr! "Shit, folk blir bare rarere og rarere, se så lite hun avslører, da! " :!: ... Men, sove nå. God natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg