Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og Gud av meg, det er visstnok vansklig å komme unna "mobilskatten". I dag utgjør denne bare noen hundrelapper for meg, men nå økes det visst kraftig... Plutselig skjønner jeg hvorfor pappa mener jeg må betale mobilen selv...

5293338[/snapback]

Selv og selv.. Du får jo pengene fra faren din uansett.

Lenke til kommentar
Og Gud av meg, det er visstnok vansklig å komme unna "mobilskatten". I dag utgjør denne bare noen hundrelapper for meg, men nå økes det visst kraftig... Plutselig skjønner jeg hvorfor pappa mener jeg må betale mobilen selv...

5293338[/snapback]

Har du ikke skjønt det før nå? :p

5293351[/snapback]

Nei. Dessuten trodde jeg konsulentene ville funnet et flott smutthull i loven vi kunne brukt.

Lenke til kommentar

Hallo alle sammen. :)

Aner ikke hvordan jeg skal forklare det her, men jeg skulle installere ubuntu i går, så klarte jeg å gjøre en feil ved installasjonen, så jeg ikke får boota inn i windows, kommer bare inn i ubuntu.

Har aldri vært borti linux før, så jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre noe som helst. Har ikke windows cder (rota bort) og nå kommer jeg heller ikke inn i ubuntu. Aner ikke hva jeg skal gjøre. :cry:

Sitter på pappa sin bærbare nå.

Lenke til kommentar
Hallo alle sammen. :)

Aner ikke hvordan jeg skal forklare det her, men jeg skulle installere ubuntu i går, så klarte jeg å gjøre en feil ved installasjonen, så jeg ikke får boota inn i windows, kommer bare inn i ubuntu.

Har aldri vært borti linux før, så jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre noe som helst. Har ikke windows cder (rota bort) og nå kommer jeg heller ikke inn i ubuntu. Aner ikke hva jeg skal gjøre. :cry:

Sitter på pappa sin bærbare nå.

5293374[/snapback]

*Ler høgt og ser bort på PC'n med Fedora Core*

 

 

 

*Ler enda litt mer*

Lenke til kommentar
Nei. Dessuten trodde jeg konsulentene ville funnet et flott smutthull i loven vi kunne brukt.

5293358[/snapback]

Prøver dere å finne smutthull i loven for å slippe en avgift på noen få hundre (kanskje tusen?) kroner.

5293396[/snapback]

Vet ikke hvordan den slår ut for meg, men det er visstnok snakk om 4000 kroner, noe uklart hvor stor fordel jeg har... Satser på å gjøre om abonnementet til å være "bedriftens telefonnummer" og at det muligens kan spares noe der. Jaja. Samme f. Som sagt er det jo i bunn og grunn pappa som må betale uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...