PlatinumFlyer Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Og Gud av meg, det er visstnok vansklig å komme unna "mobilskatten". I dag utgjør denne bare noen hundrelapper for meg, men nå økes det visst kraftig... Plutselig skjønner jeg hvorfor pappa mener jeg må betale mobilen selv... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Og Gud av meg, det er visstnok vansklig å komme unna "mobilskatten". I dag utgjør denne bare noen hundrelapper for meg, men nå økes det visst kraftig... Plutselig skjønner jeg hvorfor pappa mener jeg må betale mobilen selv... 5293338[/snapback] Har du ikke skjønt det før nå? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 ............................... Jau Joachim, det var til deg Får vel teste bilen nå. snakkes Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Og Gud av meg, det er visstnok vansklig å komme unna "mobilskatten". I dag utgjør denne bare noen hundrelapper for meg, men nå økes det visst kraftig... Plutselig skjønner jeg hvorfor pappa mener jeg må betale mobilen selv... 5293338[/snapback] Selv og selv.. Du får jo pengene fra faren din uansett. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Og Gud av meg, det er visstnok vansklig å komme unna "mobilskatten". I dag utgjør denne bare noen hundrelapper for meg, men nå økes det visst kraftig... Plutselig skjønner jeg hvorfor pappa mener jeg må betale mobilen selv... 5293338[/snapback] Har du ikke skjønt det før nå? 5293351[/snapback] Nei. Dessuten trodde jeg konsulentene ville funnet et flott smutthull i loven vi kunne brukt. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hallo alle sammen. Aner ikke hvordan jeg skal forklare det her, men jeg skulle installere ubuntu i går, så klarte jeg å gjøre en feil ved installasjonen, så jeg ikke får boota inn i windows, kommer bare inn i ubuntu. Har aldri vært borti linux før, så jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre noe som helst. Har ikke windows cder (rota bort) og nå kommer jeg heller ikke inn i ubuntu. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Sitter på pappa sin bærbare nå. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Mobilskatt ?? Foresten, hvordan koker jeg risen min? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hallo alle sammen. Aner ikke hvordan jeg skal forklare det her, men jeg skulle installere ubuntu i går, så klarte jeg å gjøre en feil ved installasjonen, så jeg ikke får boota inn i windows, kommer bare inn i ubuntu. Har aldri vært borti linux før, så jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre noe som helst. Har ikke windows cder (rota bort) og nå kommer jeg heller ikke inn i ubuntu. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Sitter på pappa sin bærbare nå. 5293374[/snapback] *Ler høgt og ser bort på PC'n med Fedora Core* *Ler enda litt mer* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Mobilskatt ?? Foresten, hvordan koker jeg risen min? 5293377[/snapback] Fordelsbeskattning for å ha mobil fra "arbeidsgiver". Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Slett Endret 14. desember 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Nei. Dessuten trodde jeg konsulentene ville funnet et flott smutthull i loven vi kunne brukt. 5293358[/snapback] Prøver dere å finne smutthull i loven for å slippe en avgift på noen få hundre (kanskje tusen?) kroner. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Åja, faen, da må jeg plutselig skatte jeg. Har mobil ifra faren min sitt firma :/ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 har brukt en time, og klarer ikke spise opp en bigone WTF is wrong with me? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 har brukt en time, og klarer ikke spise opp en bigone WTF is wrong with me? 5293407[/snapback] Stakars pus. Kanskje du er syk eller noe sånt? *klappe på* *stikke på posthuset* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Nei. Dessuten trodde jeg konsulentene ville funnet et flott smutthull i loven vi kunne brukt. 5293358[/snapback] Prøver dere å finne smutthull i loven for å slippe en avgift på noen få hundre (kanskje tusen?) kroner. 5293396[/snapback] Vet ikke hvordan den slår ut for meg, men det er visstnok snakk om 4000 kroner, noe uklart hvor stor fordel jeg har... Satser på å gjøre om abonnementet til å være "bedriftens telefonnummer" og at det muligens kan spares noe der. Jaja. Samme f. Som sagt er det jo i bunn og grunn pappa som må betale uansett. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Agressive: Håper du ikke installerte noe over windows partisjonen :!: Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) har brukt en time, og klarer ikke spise opp en bigone WTF is wrong with me? 5293407[/snapback] det er ikke deg, frossenpizza er vondt. Men bigone hamburgern er god. Edit t3h typo. Endret 14. desember 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Frossenpizza smaker som regel dritt, men Big One er godt. np: Dark & R-Win - Livet er for jævlig :!: Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Agressive: Håper du ikke installerte noe over windows partisjonen :!: 5293413[/snapback] Jeg installerte på en annen partisjon. Windows partisjonen finnes altså fremdeles. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Agressive: Håper du ikke installerte noe over windows partisjonen :!: 5293413[/snapback] Det er det dummeste man kan gjøre :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg