Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Hva i helvete er det som skjer? Vi har nesten-eksamen i mediefag i morgen, muntlig, og skal legge frem tre produkter. Så kommer jeg slentrende sent fordi jeg var trøtt, og så står læreren her og prater om no jævla tekstbyråer. Hva faen? Forberedelsestid hvor? :|

 

Bare si fra om jeg skal lage smykke til deg, Thomas. ;)

5291107[/snapback]

Kanskje et armbånd med rosa hjerter, som kan stå til det store rosa sommerfuglsmykket jeg har rundt halsen på sommeren? :love:

5291143[/snapback]

 

I will take it into consideration.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

trallala, skole er fint innimellom. Jeg er ferdig med alt jeg skal gjøre, mens de andre stresser som gæringer og prøver å skrive ut, og det er giga kø på skrivern, og j eg kan sitte å le av dem for meg selv. Livet er herlig @ medier @ hamar.

 

Hm, jaja, finner jeg på nå da? Kan ikke sove, er ferdig. Noen som har noen morsomme sider å lese?

Lenke til kommentar
Vennninnen min er sur på meg fordi hun mener jeg dropper henne til fordel for typen hele tiden, og at hun har følt det sånn i to måneder nå. :shrug: Hvorfor kan ikke folk bare si hva de føler med en gang istedenfor å holde sånt inne i to jævla måneder? Jeg kan jo ikke alltid lukte hva som er galt...

5292335[/snapback]

 

*sniff sniff*

 

Venninnen din vil vel ikke krangle med deg, derfor hun holder det inne så lenge?

Lenke til kommentar
uff. nå har nesten alle gått. Folk som har skreve 1200ord. Her sitter jeg med mine 650ord :( skal skrive mellom 800-1200ord. kan sitte til 15:30 :) kommer sikkert til og gå sist

5292302[/snapback]

Wtf, har du nettilgang på tentamen? Jeg hadde engelsk på fredag, brukte 2 og en halv time på å skrive 1700 ord. Skulle skrive 1000-1200. :p

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...