scoot Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Hvor bel det av avataren din Fredrik?----- Æsj, det beltet der var stygt. .. Kjeft`a, det var tøft Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Hvor bel det av avataren din Fredrik?----- Æsj, det beltet der var stygt. Skulle si det samme. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Tror min lillebror er ute å drikker.Han virket veldig "happy" ut på telefonen Og hvor gammel er lillebroren din? 14år Final question: Is he hot? Er det ikke litt langt å reise til Sortland på en lørdagskveld? Og bare for én kvelds selskap? --- Stikker til noen kamerater. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Tror min lillebror er ute å drikker.Han virket veldig "happy" ut på telefonen Og hvor gammel er lillebroren din? 14år Final question: Is he hot? Fredrik, ikke tenk GAY nå. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Bestilte meg nettopp nytt belte; Mamma her ett sånt Men det er det masse tøft glitter på!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Sc0oT: GYSELIG belte. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) @kd, hva har du gjort!? Jaja, får vel bare akkseptere at du er blitt lei av den da . Forresten jeg sier igjen, hvis du ikke har lest mitt forrige innlegg, takk for den kjempegode kritikken! TST virker faktisk interessert! Jeg måtte bare fikse litt mer på den og sende den i worddokument til han. Forresten har dere lagt merke til at phax ikke har postet her siden han sa han ikke skulle poste her mer? Filma i dag forresten, kjempegøy ! *Spille litt Guild Wars* Endret 4. juni 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Sc0oT: GYSELIG belte. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Sc0oT: GYSELIG belte. Eid.. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Nå er jeg trøtt, fikk ikke sove i går natt så jeg tror jeg legger meg så tildig så nå jeg... Godnatt Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Sc0oT: GYSELIG belte. Eid.. .. Er jo bare for morro Si det er fett! Endret 4. juni 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Sc0oT: GYSELIG belte. Eid.. .. Er jo bare for morro Si det er fett! Ugly... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Si det er fett! Det er ikke fett. Det er arti. Anelse fjortis. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Rått belte! Vil ha Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 @@kd, den forsvant. :O Aldri likt den egentlig. Jeg kjeder meg, ble ringt opp av en teit veninne som var på fest, men snakket mest med andre. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Hadde eg sett en gutt komme med en belte som det sto på "sexy" så hadde eg sagt å herregud ganske høyt. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Forresten har dere lagt merke til at phax ikke har postet her siden han sa han ikke skulle poste her mer? Jupp, jupp... Men han kommer nok tilbake skal du se, fristelsen blir vel snart for stor for han Fredrik: Kan du ikke få deg en ny avatar da? En søt en, som sier noe om deg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Fredrik: Kan du ikke få deg en ny avatar da? En søt en, som sier noe om deg Fixed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg