hylo Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Uff. Jeg har for masse penger nå. 5290960[/snapback] Trinn én i livslærdommen er å innse at det er for mye penger i verden ? gratulerer! Penger = skatt. Skatt = evil. 5291015[/snapback] Det var en liten pekepinn til et par enkeltpersoner her inne. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Bare send ivei du Si ifra hvis jeg skal lage noe lignende til deg og sende det i posten. =) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Må, bør kjøpes. - Mobil. - Twintip. Har lyst på. - Nytt tastatur. - Ny harddisk. - TG-billett. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Denne var litt gøyal, de fleste har sikkert sett den før, men den var ny for meg. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Det var en liten pekepinn til et par enkeltpersoner her inne. 5291046[/snapback] Og mitt innlegg var et spill videre på det, men jeg tar poenget, noe jeg for så vidt anerkjente opptil flere andre tidligere innlegg i dag. Bare send ivei du Si ifra hvis jeg skal lage noe lignende til deg og sende det i posten. =) 5291062[/snapback] Tusen takk for tilbudet, men har ikke hjerte til å la deg lage så mye jobb ut av ting (dessuten er post overflødig, et hw-/makeuptreff for Vestfoldmedlemmene hadde vært topp ). Tror jeg tusler og leser litt, burde komme i gang med lesingen litt før kl 3 i morgen, om jeg skal redde mattekarakteren på torsdag. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Da var jeg ferdig trent litt dusja, og nå skal jeg sove. Natta. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Shikaru, You Dirty Dawg. natta.. btw: "IPB WARNING [2] Too many connections (Line: 120 of /ips_kernel/class_db_mysql.php) IPB WARNING [2] MySQL Connection Failed: Too many connections (Line: 120 of /ips_kernel/class_db_mysql.php) Diskusjon.no opplever tekniske problemer, vennligst prov igjen senere." Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Faen som du poster da, menneske. Natta, people. Bare si fra om jeg skal lage smykke til deg, Thomas. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Faen som du poster da, menneske. Natta, people. Bare si fra om jeg skal lage smykke til deg, Thomas. 5291107[/snapback] ja det er den møkka internetten her og det at forumet halter litt sin skyld. hehe. 4 dobbel post var noe nytt gitt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 2mass opplever tekninske problemer. "IPB WARNING [2] Too many posts (Line: tredobbel postfest) IPB WARNING [2] MySQL Connection Failed: Too many posts (Line: dobbeltpost) Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Bare si fra om jeg skal lage smykke til deg, Thomas. 5291107[/snapback] Kanskje et armbånd med rosa hjerter, som kan stå til det store rosa sommerfuglsmykket jeg har rundt halsen på sommeren? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 ja det er den møkka internetten her og det at forumet halter litt sin skyld. hehe. 4 dobbel post var noe nytt gitt. 5291114[/snapback] Fripplepost! New record. Begynte på særemnet idag, og det går som smurt, eller smør, eller hva det heter. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Legger meg. Forumet er ustabilt. Her er et bilde for å illustrere ustabilt: *nattakos* *drømme om iPod i morgen* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 tar kvelden jeg, godnatt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg føler meg snytt, men jeg er kanskje urettferdig så jeg spør... Scenario: Meg og kompis sitter hjemme hos han og ser Dr.Strangelove. Plutselig ringer damen hans og vil ha sex. ASAP. Hun stikker innom 5 minutter senere og jeg kastes på hodet og ræven ut midt i filmen... Er det ufint av meg å være bittelitt fornærmet? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Thomas: Et slikt møte kunne vært koselig ja! Antar du blir å finne på svelvikdagene i år og ^^ Neida.. Men er ikke noe stor jobb å lage et slikt smykke til deg og. Så det er fortsatt bare å si ifra, men da må du si hvordan det skal være annerledes i forhold til det jeg postet her. God natt! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg føler meg snytt, men jeg er kanskje urettferdig så jeg spør... Scenario: Meg og kompis sitter hjemme hos han og ser Dr.Strangelove. Plutselig ringer damen hans og vil ha sex. ASAP. Hun stikker innom 5 minutter senere og jeg kastes på hodet og ræven ut midt i filmen... Er det ufint av meg å være bittelitt fornærmet? 5291163[/snapback] Ville han ikke ha deg med da? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg føler meg snytt, men jeg er kanskje urettferdig så jeg spør... Scenario: Meg og kompis sitter hjemme hos han og ser Dr.Strangelove. Plutselig ringer damen hans og vil ha sex. ASAP. Hun stikker innom 5 minutter senere og jeg kastes på hodet og ræven ut midt i filmen... Er det ufint av meg å være bittelitt fornærmet? 5291163[/snapback] Er dette noe som skjer ofte? Jau, feel free to be fornærma ja Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg føler meg snytt, men jeg er kanskje urettferdig så jeg spør... Scenario: Meg og kompis sitter hjemme hos han og ser Dr.Strangelove. Plutselig ringer damen hans og vil ha sex. ASAP. Hun stikker innom 5 minutter senere og jeg kastes på hodet og ræven ut midt i filmen... Er det ufint av meg å være bittelitt fornærmet? 5291163[/snapback] Egentlig ikke. Må ha vært litt merkelig for deg, "Øh... du må dra nå, jeg skal ja sex." Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Anette: Etter fjorårets noe traumatiske møte med overstadig berusede landsbyboere (obskur Monty Python-referanse: «It's one of the little men from the village.»), har jeg litt angst for Svelvikdagene, men kan hende jeg får lånt meg en kjeledress, så kan jeg ta en tur. Mamma er veldig glad i alt mulig av sånt hjemmelaget dill, så jeg må igjen takke pent nei (dessuten ville jeg fått en endeløs tirade av spørsmål om jeg kom hjem med noe hjemmelaget, privatliv er en ukjent sak). smårips_eier: Selvfølgelig skal vennene dine kunne kaste deg ut ved ethvert meningsløst innfall, det er også helt akseptabelt å ikke tenke på annet enn sitt eget ve og vel, du må også huske på å adlyde hvert minste vink de kommer med. (Ironi.) Æhh, meg er trøtt. Natta, alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg