Shikaru Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 "What do people eat the most of out of Mianus?" ( Mianus er et sted ) Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Om det har noe å si så har jeg hatt (og har) mange bukser som koster rundt 1000 eller mer. "Men så er jo jeg jente da." 5290700[/snapback] Da er jeg stygt redd du er nødt til å bli medlem i vår (hemmelige) forening for hensynsløse hw-kakser. Møter foregår annenhver tirsdag, på stranden nedenfor firmavillaen på Sicilia. Remember the secret handshake. Mye skumle saker på agendaen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Ny singel fra Haiducii folkens! 001. Haiducii - [More_N_More Vinyl] More_N_More_( Provenzano_and_Promise_Land_Mix Extended Mix [6:29] 002. Haiducii - [More_N_More Vinyl] More_N_More_( Provenzano_and_Promise_Land_Cut_Mix) [3:24] 003. Haiducii - [More_N_More Vinyl] More_N_More_( Original_Verion) [3:57] 004. Haiducii - [More_N_More Vinyl] Dragostea Din Tei ( Europa Xl Radio Remix) [2:57] Jeg har den selvfølgelig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Om det har noe å si så har jeg hatt (og har) mange bukser som koster rundt 1000 eller mer. "Men så er jo jeg jente da." 5290700[/snapback] Da er jeg stygt redd du er nødt til å bli medlem i vår (hemmelige) forening for hensynsløse hw-kakser. Møter foregår annenhver tirsdag, på stranden nedenfor firmavillaen på Sicilia. Remember the secret handshake. Mye skumle saker på agendaen. 5290790[/snapback] Jeg tror vi leier det "Hemmelige CIA-flyet" og drar ned! Jocke elsker hemmelige gulfstreams... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hvorfor ikke bare ta Learjeten til faren din da Joachim? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Er ikke nok plass til å øve på golfputting inne i Learjetene. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Siden jeg sliter med å stå opp hver morgen tar jeg å gjør kveldstreningen min. dusjer. sove. God natt to y'all. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Er ikke nok plass til å øve på golfputting inne i Learjetene. 5290880[/snapback] Også var de vel på service og.. hadde litt problemer med min og, noe elektronikk feil.. ikke bra. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Siden jeg sliter med å stå opp hver morgen tar jeg å gjør kveldstreningen min. dusjer. sove. God natt to y'all. 5290889[/snapback] Ville vi egentlig vite det? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Har ikke opplevd noe slikt, 2mass, men jeg hørte et eller annet om at prisen ikke var helt snill, sikkert bare sosialdemokratisk propaganda. Tilgjengeligheten er vel også så som så her i landet, dessverre, skal mer enn et kvarters planlegging til før man er i luften. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Den slotskoordineringen ødelegger alt av spontane flyvninger. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 ... og tid er jo som kjent ikke noe vi har mest av. Boutiqene har jo tross alt åpningstider. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 ... og tid er jo som kjent ikke noe vi har mest av. Boutiqene har jo tross alt åpningstider. 5290943[/snapback] Akkurat de er relative, om man bare ber amex-conciergen instendig nok om å ordne saken (første med et snev av sannhet jeg har skrevet her på en liten stund). Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Uff. Jeg har for masse penger nå. Jeg går og kjøper meg to bukser, et jetfly og butplugg for en million. Pappa er så rik så han gir meg penger uansett. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 ... og tid er jo som kjent ikke noe vi har mest av. Boutiqene har jo tross alt åpningstider. 5290943[/snapback] Akkurat de er relative, om man bare ber amex-conciergen instendig nok om å ordne saken (første med et snev av sannhet jeg har skrevet her på en liten stund). 5290955[/snapback] Sant det, men litt av sjarmen er jo å spasere rolig rundt blant alle de deilige plaggene. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Siden jeg sliter med å stå opp hver morgen tar jeg å gjør kveldstreningen min. dusjer. sove. God natt to y'all. 5290889[/snapback] Ville vi egentlig vite det? 5290915[/snapback] Ikke tenk koffert. Kveldstrening består av følgene: Vekter i et vist antall ganger. situps, pushups. holde strak rykk osv ( nesten i armhevningposisjon ) i 1 min minst. Spensthopp. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 ... og tid er jo som kjent ikke noe vi har mest av. Boutiqene har jo tross alt åpningstider. 5290943[/snapback] Akkurat de er relative, om man bare ber amex-conciergen instendig nok om å ordne saken (første med et snev av sannhet jeg har skrevet her på en liten stund). 5290955[/snapback] Sant det, men litt av sjarmen er jo å spasere rolig rundt blant alle de deilige plaggene. 5290961[/snapback] Det er jo nettopp det du kan da... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Siden jeg sliter med å stå opp hver morgen tar jeg å gjør kveldstreningen min. dusjer. sove. God natt to y'all. 5290889[/snapback] Ville vi egentlig vite det? 5290915[/snapback] Ikke tenk koffert. Kveldstrening består av følgene: Vekter i et vist antall ganger. situps, pushups. holde strak rykk osv ( nesten i armhevningposisjon ) i 1 min minst. Spensthopp. 5290964[/snapback] Jada den gjør nok det Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 I dag har jeg vært så kreativ at jeg nesten fortjener skryt. Forumet klikker annahver gang jeg prøver å trykke på noe da :/ Men skal ikke klage, hadde ikke klart noe bedre selv. Håper alle har det bra, føler at jeg aldri er her mer. Men det ordner seg til jul God natt allesammen! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Uff. Jeg har for masse penger nå. 5290960[/snapback] Trinn én i livslærdommen er å innse at det er for mye penger i verden – gratulerer! Penger = skatt. Skatt = evil. Anette: Den ble jo faktisk veldig pen (faktisk fordi jeg generelt ikke har tro på hjemmelagete ting, intet personlig... ). Hmm, kanskje mamma kan lage noe sånt til meg? Har du noe imot om jeg sender bildet hjem til henne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg