Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det selges masser av jeans til over 1000,-. Levi's, Nudie, Lee, Fornarina, Miss Sixty... At Dolce-bukser til 10-15 000,- ikke er noe hverdagslig syn er jeg klar over, men er veldig mange som går med forholdsvis dyre jeans.

5290679[/snapback]

Det du prøver å si her er at det er mange idioter i verden, right? 15 00,- for et par bukser! Er knappene i diamant?

Lenke til kommentar

ja, men vil tro at alle de som går med bukser til rundt 400 - 700kr fra h&m, dressmann, cubus, brandstad, carlings (ja de har faktisk noen bukser til den prisen :p ) veier opp for de som går med dyrere jeans. jeg vil ihvertfall tro de er i mindretall. jeg har selv noen få bukser som koster 1000 eller mer, men de fleste jeg har koster rundt 7-800kr..

Lenke til kommentar
ja, men vil tro at alle de som går med bukser til rundt 400 - 700kr fra h&m,  dressmann, cubus, brandstad, carlings (ja de har faktisk noen bukser til den prisen :p ) veier opp for de som går med dyrere jeans. jeg vil ihvertfall tro de er i mindretall. jeg har selv noen få bukser som koster 1000 eller mer, men de fleste jeg har koster rundt 7-800kr..

5290689[/snapback]

Fem bukser til 500, og to til 12000. Gjennomsnittet? 5900 og noe. Hva jeg vil frem til? At gjennomsnittet lett blir høyt.

Lenke til kommentar

Hehe, ok, la oss inngå et kompromiss. For enkelhets skyld sier vi at snittbuksen koster 667,- – altså kjøper den svenske prinsessen bukser som er tre ganger så dyret som snittet. Fortsatt ikke særlig sjokkerende.

 

Skarstad: Husker ikke nøyaktig pris, men var under 15 000,-, kanskje 12-13000,- eller noe (best å glemme sånt). Jeg fikk den fra DG i Milano, så var nok en smule billigere der enn på Kamikaze, kanskje. Er mye broderier på den, det som gjør den så uavsindig dyr.

Lenke til kommentar
2mass dobbelposter til den store gullmedalje her nå :wee:

5290746[/snapback]

 

 

hehe ja, phorumet er treigt, pluss at internettet er tregt og. blir mange dobbel og trippel poster det gitt :w00t:

'

EDIT:

 

"Serveren er for overbelastet til å behandle din forespørsel. Prøv igjen senere"

 

Hmm, hvor har jeg lest den før ? :hmm: åja, på forumet her idag, sånn ca 1000 ganger. :ermm:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...