ehs5 Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Bergen > Oslo. EOFD Er ikke enig. Har aldri vært der, men Oslo høres og ser mye bedre ut, utifra andres meninger og bilder. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Bergen > Oslo. EOFD Er ikke enig. Har aldri vært der, men Oslo høres og ser mye bedre ut, utifra andres meninger og bilder. Vel, har du ikke vært der har du ingen grunn til å uttale deg om det. For å være ærlig. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Ja, jeg skjønner det selv. Edit: Bare litt rart at jeg hører fra alle som har vært der sier at det er et drittsted. Har vel noe med vane å gjøre eller noe sånt. Endret 4. juni 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Møkkavær her i danmark! Har lyst å drikke og gå på byn. *snufs* Tror forresten at eg holder på å bli syk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Møkkavær her i danmark! Har lyst å drikke og gå på byn. *snufs*Tror forresten at eg holder på å bli syk. Afton mario *koke mammas ingefær-brygg til mario så han blir frisk* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Bergen > Oslo. EOFD Hva slags nivå er matematikken på? Tilpasset den enkelte? Den er tilpasset mattegeniene. Ikke den letteste matten, akkurat, men det var en del logikkregning og sånt. Det gikk ålreit, men jeg tror språkdelen min var noen hakk bedre. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Afton mario *koke mammas ingefær-brygg til mario så han blir frisk* Go dagen! Ja merker det nå at eg definitivt holder på å bli sykt. Jaja. bbl. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Ferdig med å rydde, støvtørke og støvsuge rommet! Nå ble det fint her. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 @Snøhund: Får håpe du ikke blir sjuk da... @kd: Ta tilbake din gamle avatar.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 @kd: Ta tilbake din gamle avatar.. Nei, er så gruelig lei av den... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 @kd: Ta tilbake din gamle avatar.. Nei, er så gruelig lei av den... Ikke jeg...allerede lei den nye! *savne @kd's gamle avatar * Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Ikke jeg...allerede lei den nye! *savne @kd's gamle avatar * Skifter sikkert til dne gamle senere, men jeg vil ha litt forandring. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Tror min lillebror er ute å drikker. Han virket veldig "happy" ut på telefonen Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Tror min lillebror er ute å drikker.Han virket veldig "happy" ut på telefonen Og hvor gammel er lillebroren din? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Tror min lillebror er ute å drikker.Han virket veldig "happy" ut på telefonen Og hvor gammel er lillebroren din? 14år Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Argh, bare 0-0 Jaja, sånn går det! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Tror min lillebror er ute å drikker.Han virket veldig "happy" ut på telefonen Og hvor gammel er lillebroren din? 14år Final question: Is he hot? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Bestilte meg nettopp nytt belte; Endret 4. juni 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2005 Hvor bel det av avataren din Fredrik? ----- Æsj, det beltet der var stygt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg