Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lillebroren min på 8 år dasker på trommesettet sitt, akkompagnert av en gaulende hund. Det er mildt sagt slitsomt. Like før jeg tar en "Finn.no" med trommesettet. Lillebroren min på 13 løper rundt og gauler i kor med bikkja, tror han tester ut stemmeskiftet sitt. Enkelte ganger må jeg se meg rundt for å se hvor pleierne og tvangstrøyene er, før jeg finner ut at jeg faktisk ikke er på et galehus. "Jeg er ikke gal, jeg er bare en Dahl".

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Thomasr, mulig du likte det, men det krever at man setter seg godt inn i saken, og at man klarer å skrive nok drit, og samtidig få det til å henge sammen.

5288789[/snapback]

Jeg skal ikke legge skjul på at det kan lønne seg å kjenne til begrepet «avis» før man begir seg ut på slike strabasiøse tokter. Til gjengjeld finnes det mye ubrukelige temaer å skrive om, om du bare finner en lokalavis tilstrekkelig preget av rekasjonell innavl.

5288961[/snapback]

 

Antyder du at jeg ikke vet hva en avis er? :mad:

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg og et bra og gratis oversettelse-program? Oversetter tekstene til Rammstein :D

 

Tysk -> Engelsk -> Norsk. Og/eller:

Tysk ->Norsk :)

 

Unnskyld support!

5288955[/snapback]

Lær deg tysk.

5288979[/snapback]

:roll: Hadde det bare vært så enkelt :D Orker det ikke.

 

:D Nei, det er bare bra! :thumbup: har ikke mange skrive feil jeg heller :D *Stolt*

5288968[/snapback]

Skrivefeil skrives i ett ord.

5288989[/snapback]

:blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...