Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shikaru er enig med meg! Hva med deg askogli?

5287251[/snapback]

Må desverre si meg uenig... Men det er leselig :p

 

EDIT: Thimasr, det jeg tenkte å kjøpe meg skal koste under 500kr

Noe rundt 200kr til 300kr er maks

5287011[/snapback]

Georg Jensen er ikke dyrt, det er godt mulig de har noe fra noen kolleksjoner som er så billig. Alternativt kan du se etter Pilgrim (også dansk) her skulle det være mulig å plukke opp et og annet kupp uten at du blakker deg.

 

Beklager sent svar. :)

5287333[/snapback]

Okei, fant nå ut hva jeg skal kjøpe til damen :love:

Smykke og åredobber :D hjerteformet

 

Nå må dere slutte åg måbbe Skarstad

5287330[/snapback]

Ja jeg skriver da alldrig feil. Vis noen finner skrivefeil i mine postter er di domme!

:hmm: Rart ingen har gjort noe med det enda. Heldigvis!

5287346[/snapback]

:whistle: Aldri, ... de dumme... Dog "di" er finere bokmål, kanskje nynorsk, men "passer" ikke inn når man skriver vanlig. Fikk veldig mye kommentarer fra blant annet fredrikrb om dette i deppetråden :ermm:

 

 

Jepp, overflod med skarstad-quoter her ja :D

Lenke til kommentar

Hei og hopp!

Mattetentamen er overstått, det gikk omtrent rett i dass. Nå har jeg fri (forberedelsesdager, same shit) i to dager, så er det økonomitentamen. Hvis jeg ikke får 6 på den skylder jeg på Fredrik.

 

Jeg fikk lønning på 3300 rett før helga, så jeg har penger til å kjøpe julegaver! Svidde av en tusenlapp i går (hovedsaklig på filmer og tyggis), og har fortsatt en del penger. Ahh, det er skjønt. :love:

Lenke til kommentar
Noen som tør å gjette om iPoden kom i dag?

5288765[/snapback]

Ja

5288790[/snapback]

Nei :D

5288795[/snapback]

Ett poeng til askogli. Tror jeg ringer inn en bombetrussel jeg...

5288808[/snapback]

:w00t: Jeg er best!! Dere suger! :D :D :D :D

 

 

 

:roll: Neida. Bare køddet med det, men så var det sant så da køddet jeg ikke lenger :D

Lenke til kommentar
Nå må dere slutte åg måbbe Skarstad

5287330[/snapback]

Ja jeg skriver da alldrig feil. Vis noen finner skrivefeil i mine postter er di domme!

:hmm: Rart ingen har gjort noe med det enda. Heldigvis!

5287346[/snapback]

:whistle: Aldri, ... de dumme... Dog "di" er finere bokmål, kanskje nynorsk, men "passer" ikke inn når man skriver vanlig. Fikk veldig mye kommentarer fra blant annet fredrikrb om dette i deppetråden :ermm:

 

Jepp, overflod med skarstad-quoter her ja :D

5288700[/snapback]

Det var mange skriveleifer du ikke fant gitt. :tease:

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Thomasr, mulig du likte det, men det krever at man setter seg godt inn i saken, og at man klarer å skrive nok drit, og samtidig få det til å henge sammen.

5288789[/snapback]

Jeg skal ikke legge skjul på at det kan lønne seg å kjenne til begrepet «avis» før man begir seg ut på slike strabasiøse tokter. Til gjengjeld finnes det mye ubrukelige temaer å skrive om, om du bare finner en lokalavis tilstrekkelig preget av rekasjonell innavl.

Lenke til kommentar
Nå må dere slutte åg måbbe Skarstad

5287330[/snapback]

Ja jeg skriver da alldrig feil. Vis noen finner skrivefeil i mine postter er di domme!

:hmm: Rart ingen har gjort noe med det enda. Heldigvis!

5287346[/snapback]

:whistle: Aldri, ... de dumme... Dog "di" er finere bokmål, kanskje nynorsk, men "passer" ikke inn når man skriver vanlig. Fikk veldig mye kommentarer fra blant annet fredrikrb om dette i deppetråden :ermm:

 

Jepp, overflod med skarstad-quoter her ja :D

5288700[/snapback]

Det var mange skriveleifer du ikke fant gitt. :tease:

5288948[/snapback]

:D Nei, det er bare bra! :thumbup: har ikke mange skrive feil jeg heller :D *Stolt*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...