Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Coveret. Må fikse cover til filmen min. Du får medalj for navnene.

5288301[/snapback]

Agh. Tror ikke jeg har noe slikt liggende her, men jeg skal se.

EDIT: Kom til å tenke på noe. Et gratisprogram som heter Deep Burner har en innebygd slik coversak, der du kan lage inlay til DVD-cover. Sjekk det ut

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar

Er det muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulig å få mer ræva oppgaver i Norsk?

"Skriv en stil om barneoppdragelse. Hva påvirker barn? Hva bør foreldre legge vekt for å få gode og harmoniske barn?"

"Gjør greie for en sak i media som har opptatt deg?"

"Jeg følte det som om jeg sto på kanten av stupet. Hva skulle jeg gjøre?"

"Fortell om et bilde som har gjort inntrykk på deg. Begrunn svaret. Legg med bildet"

Heller mot goatse på siste oppgave.

Lenke til kommentar

Hva var galt med de oppgavene? Den ene (gjør greie for...) var jo så generell at du kan skrive akkurat det du måtte finne på om et hvilket som helst – slike oppgaver var fast kost på ungdomsskolen, om jeg ikke husker helt feil.

Dagens lærdom: å legge seg halv fem to dager før en eksamen jeg knapt har lest til er en heller dårlig idé.

Lenke til kommentar

Er det noen her som har tatt noen fag på VGS som privatist? Vi må jo som kjent ha 90 timer til sammen over tre år. Hvis jeg har 93 inkludert ett femtimerskurs i engelsk, må jeg ta enda ett fag hvis jeg istedet tar engelsken som privatist, eller teller det som fem skoletimer?

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Er det muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulig å få mer ræva oppgaver i Norsk?

"Skriv en stil om barneoppdragelse. Hva påvirker barn? Hva bør foreldre legge vekt for å få gode og harmoniske barn?"

"Gjør greie for en sak i media som har opptatt deg?"

"Jeg følte det som om jeg sto på kanten av stupet. Hva skulle jeg gjøre?"

"Fortell om et bilde som har gjort inntrykk på deg. Begrunn svaret. Legg med bildet"

Heller mot goatse på siste oppgave.

5288407[/snapback]

Hehe, ser for meg ansiktsutrykket når dem åpner omslaget og ser rett inn i Lé Cornhole. stas for dem liksom. :!:

Lenke til kommentar
Ja, fordi jeg skal begynner 08.30 rekker ikke lese på noe til da. *gåtilskolen*

5287899[/snapback]

Du klarer da vel å lese fra 07:48 til 08:17?

5287935[/snapback]

Det funker da ikke å panikklese til mattetentamen? Jeg blir i alle fall bare mer usikker av en halvtimes lesing rett før.

Daffe skoledager. Særemne imorgen, blir kos det. Yay.

Flere som har skikkelig julestemning, og lengter etter fri og mat og jul?

5288154[/snapback]

Var brukbar julestemning helt til all snøen forsvant. Håper det blir bedre med spising av litt julemat en av de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar
Er det noen her som har tatt noen fag på VGS som privatist? Vi må jo som kjent ha 90 timer til sammen over tre år. Hvis jeg har 93 inkludert ett femtimerskurs i engelsk, må jeg ta enda ett fag hvis jeg istedet tar engelsken som privatist, eller teller det som fem skoletimer?

5288483[/snapback]

Selvsagt teller privatist-timene!

Tirsdager er alltid deilig, kun fem timer. Avspasering den siste timen, en mislykket film(den sonefrie DVD-playeren var ikke sonefri...) førte til fri i andre time, og fjerde time ble viet til skriving til årboken. Joda, deilig dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...