Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Polyanna says:

er ikke det hele poenget med å i det hele tatt bo i Norge? Livet er bedritent her, samfunnet kaldt som helvete (selvmotsigende uttrykk, ja, jeg vet), selvmordsstatistikken ligger helt på verdenstoppen, folk snakker ikke med hverandre, barna blir mer og mer bortskjemte, folk bryr seg bare om å choose fucking leisure wear and matching luggage (you know where thats from..), så...

Polyanna says:

så... hele poenget med å bo i norge, i mine øyne, må jo være at staten skal ta vare på oss så mye som mulig. hvis ikke, er det ikke lenger noe å hente i dette landet.

Polyanna says:

bortsett fra det faktum at et norskt pass tar det hvorsomhelst i verden, og et norskt navn gir deg en bra jobb med en ok inntekt slik at du (igjen) kan dra hvor som helst i verden. Kort sagt, det eneste positive med å være født i Norge, er at du har muligheten til å flytte ut av landet.

Polyanna says:

haha

Polyanna says:

men såklart, det teller jo som et gigantisk pluss det i seg selv, så det veier jo ganske bra opp egentlig. Var man født i Irak ville man ikke hatt mulighet til å reise jorda rundt like problemfritt. Norge er et fint fødeland for folk som liker å reise. Og i grunn er man nødt til å reise rundt i verden hvis man er født i norge, for å få litt perspektiv på ting, ettersom media forer barna utelukkend

Polyanna says:

utelukkende

Polyanna says:

(så og si uhvertfall)

Polyanna says:

med amerikansk kultur

Polyanna says:

norge er et mini-usa

Polyanna says:

det står jeg fast ved hundre prosent.

Polyanna says:

vi utvikler oss på akkurat samme måte hvis man ser litt på amerikansk kultur- og samfunnshistorie

Polyanna says:

bortsett fra at verdenssituasjonen jo er annerledes, derfor kan man ikke si 'på samme måte' såklart. men det er de samme prinsippene.

Jeg henta et glass med vann også stod det dettte når jeg kom tilbake :mrgreen:

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Long time no see Loeve. Hva skjer i din verden for tiden?

redigert@01:17: Det var da verdt et forsøk.

redigert@02:43: Her var det ikke mye liv. Legger meg nå tenker jeg, må få tid til å lese litt før jeg skal sove også.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...